I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Biz - My Hood ( Inte Klar ) snälla kolla hit behöver hjälp

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Battlerappare

2008-03-08 19:12

Biz - My Hood ( Inte Klar ) snälla kolla hit behöver hjälp

Ja deta e första gången ja lägger ut en "låt" här
jag vett att ni kan va hårda med er kritik
men fuck d ja behöver hjälp kan ni bara
säga vad som e bra med låten och vad som e fel
så jag kan bli bättre

peeyz
LÅTEN
http://www.speedyshare.com/784806363.html

Text : jag
Rap: jag
Beat : vet ej

 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
Battlerappare

2008-03-08 19:13
ja det e min kanske 3 " allvarliga" låt
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
Rappare

2008-03-08 19:17
låter nice, =)
fosho
Battlerappare

2008-03-08 19:18
ty:D
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2008-03-08 19:30
Såååå jävla ÖVER fett beat. Skicka till mej mannen så lovar jag att hjälpa dej så mkt jag kan fast,jag kan inte så mkt men vill ha beatet:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Battlerappare

2008-03-08 19:32
okmen nu va d nt beatet vi skulle snacka om utan sjävlalåten:P
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
Battlerappare

2008-03-08 20:24
UPP för fan
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2008-03-08 20:31
var riktit najs men du mumlar skruva upp din röst lte
Ever since the moment I was born, I've been dying.
Battlerappare

2008-03-08 20:32
ty 
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2008-03-08 20:40
va???
Ever since the moment I was born, I've been dying.
Battlerappare

2008-03-08 20:41
thank you = t y
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2008-03-08 20:53
nej diggas inte... Tycker inte om någonting med det... :/
 
Battlerappare

2008-03-08 21:42
okok vad var felet då¨`?
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2008-03-09 14:30

beatet e grymt reffrängen e helt grym låter skitgrymttt, men va händer när versen kommer man hör ingeting:S
peace

okay
www.myspace.com/johnlazy

2008-03-09 20:11
Ganska nice beat.
Reffen var rätt bra.
Verserna hör man ingenting i, för mycket mummel. FLytmissar lite här och var också, låter det som.