Elov & Beny - Hatad (Video)
Tja! Idag släppte vi vår första musikvideo! Den är till den nya låten "Hatad"! Beat: Elov Rapp: Elov & Beny Filmare: Elov & Beny + MackarooniKLICKA HÄR FÖR ATT TANKA LÅTEN PEACE!!
Riktigt nice! =) skön video och bra låt! :d
märks att de e första videon, ligger off på många ställen. låten var inte min smak men kul grejj=)
www.myspace.com/naturmusic
tack för kommentarer och kritik Thonk och Natur!
www.myspace.com/elovbeny
upp! kom igen nu whoa, lite kritik!
www.myspace.com/elovbeny
haha, den här var ju fan härlig och videon var grymt mycket bättre än de flesta andras "hobbyprojektvideos"! upp!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tack N_Jack! kul att det gillas! mer ? :)
www.myspace.com/elovbeny
låten var sköön, och vedion var okeey :D Helt klart godkänd :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
faan va skön ;P hehehe den var fan riktigt skön :D
tack Rea och Johan! mer?
www.myspace.com/elovbeny
hahaha den var nice å rolig
www.youtube.com/prendel
diggade den fett mkt:D ni får tummen upp av mig:D släpp mer av sånt här shit:D HampisH-FresH
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Hahahaha riktigt fet video faktiskt, skön ref, första snubben va grym, han andra föll mig inte i smaken. Fortsätt bwois! /ShiiPaaN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack prendel hampish och MOB! mer?
www.myspace.com/elovbeny
Skivsamlare
2008-03-11 13:51
fet låt.. snubben som sjunger reffen får gärna messa mig för ev. collab. holler!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Har ni tänkt att göra fler filmer? eller är det bara denna ? :D
Tack guys! Thonk - Det kommer helt klart komma fler videos vid tillfälle!
den va soft tycker jag!
100P.
tack hubler och _100P
www.myspace.com/elovbeny
haaha, fan va sköön! det här gillas (=
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack!
www.myspace.com/elovbeny
c'mon whoa! mer kritik!!!
helt klart bäst i världen, jag skojar inte.
www.slackerz.se
hahaha rolig video. märks att ni har blivit inspererade av prendels sjuka videor.. eller har ja fel
haha en fråga bara:P tittade runt lite mer på youtube och hittade denna:P
juiz - Nej det är inte jag! men han är helt klart en förebild för mig :)
hahaha okok:P men ja tyckte han va skön!
Tackar! hör gärna mer kritik!
de var helt min stil av musik, fett nice, fet video, skönt flow, keep it up ! :)
tack för kritik! kaggen, vi har typ inte kollat på hans videor så mkt men det känns som vi har lite samma stil ändå :P
www.myspace.com/elovbeny
micheN - kulkul att du diggar! TheEmerald - får tacka för bra kritik!
tycker den är cool;>
http://www.znapmusic.com/myntah/
theemerald: Vi såg det också efter vi hade filmat och lagt över det till datorn men vi ska tänka på det tills nästa gång. Tack för kritik och tack munter
www.myspace.com/elovbeny
JAG GILLAR DEN :D
Eriksson1337 ftw!
thx eriksson :)
www.myspace.com/elovbeny
upp!
www.myspace.com/elovbeny
joo den e ok broshan;)
music is my life ,.
kendes mycket prendel över detta fan men men
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
Gillar detta! Har inte hört er innan men de lät riktigt bra i mina öron. Sen tyckte jag att de var soft att ni är från Örebro (kommer därifrån också) Blir kul och höra er mer ska hålla ett koll på era låter framöver ;) // Jsson
Pennybridge City!
Haha! Ja kan inte sluta garva, inget illa ment.. gillar killen i andra versen, du kan bli duktig! Ni e roliga att se på :)Men jag kan inte fatta om det e ett jävligt tungt budskap bakom detta eller om ni bara e 2 st jävligt elaka snorungar som inte hjälper den som e svag!? Peys!
tack för kritik! Emanuel, låten var seriös och så men vi ville inte göra någon seriös video så det blev väl lite fel med tanke på låten.
www.myspace.com/elovbeny