HampisH - Ingermansland
såå här kommer min fjärde låt nu..P.S min mick är halvt sönder. så det kan brusa till nån gång,oo jag har beställt en ny mick men kommer slutet av månaden.
nu är jag härmitt i ingermanslandjag ropa på hjälpmen ingen hör migjag skriver ut min känslor på ett pappermitt vapen är pennatack för mig, lyssna
VERS 1
jag drömmer mig bort, till ingemanslandhar jag nån som vill hålla min handjag vet inte vart jag är,men vandra mig sakta framvet inte varför, men här ju allt så fridsamtänker för mig själv här kan dör ordenför jag är ensam på denna jordenmina vänner har glömt bort mig, men jag klara mig självsitter på en sten helt ensam, o drömmer bort som jag inte fannslivet jag lever nu har inen romans, bara skulle kunna får en chansatt börja allt på nytt, lämna allt bakom mig, allt som har hänt mig, varje saga har ett lyckligt slutjag tar en minut för mig själv, och tänker på mitt fattiga livsom bara tynnas bort, jag är inte redo för mitt nästa kliv
REFF 1X
vart är jag( vart är jag )lever mitt ingestans( ingestans )mitt i ingermansland( ingermansland )ser en massa mörker( mörker )kan nån tända mig ett ljus( ljus )
VERS 2
jag forstätter min färd i denna hemska världjag hatar den här planten, vill har mig ett svärdså jag kan slå sönder dom där orden som kallas för jordenjag vet inte vart jag är, men jag vet att jag är nånstans i nordenalla jävla människor som jag gömmer mig för, vill inte levar nån merser en fågel som flyger sig fri,jag sätter mig ner o börja att ber hoppas att den såkallade gud hör mina böner, för jag kommer aldrig mer att lermen jag får inget svar tillbax,hur mycket jag än försökermen jag söker ett svar så allt blir bra,men jag ser bara mörkerjag vill vara denna människan jag en gång varsöker mig fram och letar efter mina svar
det fanns bara en människa, som tog bort mig från ingermanslandmn flickvän frida, tack så mkycket, jag kommer alltid ställar upp för dig
snyft=(