I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-11 17:07

Omega - Hatad

tjopp!

detta är min första låt som ja gärna vill ha kritik på!

Låten --> Omega - Hatad

2008-03-11 17:39

är inte kung själv så ska inte klaga så mkt men för att vara första låten äre rätt bra tkr ja :p  sen de du lägger på kmr fel ibland å då låter de typ bara som mummel. så de skulle du säkert kunna göra bättre. bättre rimm å lite bättre flow kmr efter att du tränat lite så de är bara att fortsätta:)!  pzz

2008-03-11 17:42
Det va ju inte bra.. min första låt var till och med bättre. du ligger off och har helt wacka rim! dina adlips ligger helt off och jag har ju hört bättre reff !

Men här är bara kretik så börja inte klaga ;) Keep up !

2008-03-11 17:50
Det finns redan en Omega som släpper låtar här!

http://www.myspace.com/o0mega

Och han blir inte glad över att du släpper sånt i hans namn, flera har sagt åt dig förut!

2008-03-11 17:52
propps för att inte börja med något sliskigt kärleks-shit?

Flowet tar ju tid att lära sig, men inte alltför illa skulle jag säga?
Texten kan ju som sagt tränas på, på alla håll, men tidsfråga det med.
Mixning är dålig, men .. tidsfråga

2008-03-11 18:24
byt namn...
http://www.myspace.com/danokin<br>

2008-03-11 18:58
det var ju inte en bra låt direkt, men tycker den är bra för att vara första!
www.myspace.com/elovbeny

2008-03-11 19:49
Jag tycker att för att ha ensamrätt på ett namn så o-originellt som Omega så ska man ha slutat släppa låtar på massa freebeats, tror du inte att det finns säkert 200 fler rappare som kallar sig för Omega fast med olika twists?? Jag sökte lite snabbt och hittade ett par.

så borde inte o0mega byta namn också då? eller gäller det bara i Sverige nu?
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!

2008-03-11 20:16
inte fett , finns tyävr också redan en rappare som heter omega
richyrich bitch !

2008-03-11 22:03
amen shiit! ja har fan hört att de finns en till jävla omega men som C88 Douglas P19 säger, tror ni fan inte själva att de finns typ tusen andra som nickar så? va fan finns säkert tusen som nickar erat nick!

och nu är ja fan här för att få kritik på låten inte mitt nick...

men tack alla som droppa RIKTIG kritik, ska tänka på de!

2008-03-26 03:49
finns ingen annan rappare i sverige som heter omega mer än www.myspace.com/o0mega. så byt namn nu !
WWW.THISISOMEGA.COM
WWW.THISISOMEGA.COM