djävulen - hej på dej din jävel
tjena mittbena har reccat en ny låt som tänktre lägga upp här för att få lite kritik. tyvärr blev reffen fuckad med förmycket sljud eller vad ska kalla det.ladda ner här
oops blev lite fel .. aja men ni fattar vad det ska stå
Rapdude F19 kul att du gillade denhär är texten om nån vill läsa dendin tjej blir våldtagen i bollhavet jag knullar på henne tills jag får snoppskaderär smått galen ,den lata soffligarensom kallar sig för djävulen och är en proffsrimmaredu är äcklig som bajsporrsajtermedans jag är rapparen som vinner kamsportsfajtertajt som arslet, gör alltid bra låtarkaxa mot mig och få skallen avsågadjagar brudar och pippar med kukenbeefa med mig o du får yxan i huvetikväll ska jag knulla har dejt med playboytjejtänder eld på magnus uggla tills han liknar macy graydu är väldigt gay . som bakslickat hårdu kan inte gå långt,ag ger dig avklippta tårjag rimmar svårt som ingen annan kanslår ihjäl dig och skyller på dampanfall
reff
hej på dej, du blir sliten itudu har en skruvlös mannen så du får spiken i huvet.hej på dej du är liten och fulhälsar med en näve och hej på dej din jävel
yo upp