Jag - är en elak pojke du - får bli golvmoppen jag - glider runt och letar offer du - får smaka spottlosker - Tjollahopp, skulle bara säga hej och om det inte passar kan du hänga dig för - jag glider på stan och steker vid baren nej du är femton och leker med maten skitsamma - jag är en fet rappstjärna som svingar en kaststjärna i ögat på mattelärar'n jag är en falsk typ som sprider lögner och pissar på mig i våningsängen när du ligger underst jag är en bra defination på satans son en sån typ som bara gör galna dåd typ som att: slå av dina armbågar och låta kattjäveln bajsa i din sandlåda sen växte vi upp, du blev en moppepojke jag blev avis och tanken fick smaka sockerskålen efter nekat brott blev vi super-duper vänner nästa dag släppte jag ut luften ur däcken - Jag - är en elak pojke du - får bli golvmoppen jag - glider runt och letar offer du - får smaka spottlosker - när du fyllde år blev jag alltid svartsjuk jag slog till dig och pekade fuck you nu är vi femton och vi har mognat lite seriöst, från min mun så hotas ingen äeh men shit, när ska jag inse att jag alltid löser problem på mitt sätt om du gör mig arg får du smäll på käften om jag vill retas blir du slängd i väggen så om vi ska va' vänner är det bäst du tänker efter om du vill bli sviken av lilla Entertainment om du ser mig arg får du ta vara på läget jag är en galen jävel du får smaka på näven parera mina slag och du får smaka på säden en spark i ansiktet, du får dasen i asset leker gata på gärdet, jag svarade säkert att du var det mest hatade barnet i världen - Jag - är en elak pojke du - får bli golvmoppen jag - glider runt och letar offer du - får smaka spottlosker
Dra åt helvete!