hahaha! det här är det roligaste ever! mer!
WWW.ISMEN.NU
'Tv went real, music went fake' - Joe Budden.
mickes vers - det fetaste det här årtiondet! så jävla fet skit! brudar är skit, can't live with em can't live without em! don't be a straanger
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
hahah jag diggar verkligen flyern!
Nej den här gången lyckades ni ickee..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla gillar brudar! men bara vissa diggar låten... borde kanske vara tvärtom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mickes vers var brutalt fet. Jävlar. Mycket mycket bra.
Abbe_ P15 din lilla asslicker jag e inte vaccinerad överhuvudtaget jag är ett odjur=)
men aja pallar inte se mer rövslick på snubbar som jag tycker är fake.
hej!
spanks alot folks! Vidundret är bra söt
HEHE, Fettfettfett! Ismen lägger det alltid fett! Sparka lite på dem som sölar ner videon från mig! Peace 'n löööv !
harebratja.
Hangaround
2008-03-17 10:43
Åh, fet flyer. vem har gjort den? Skall lära dig att länka riktigt också nästa gång jag tittar förbi.
FETTTTTT! :) bra val.
bla.
fetaste veckans låt evva=)
Roligaste i hela detta forum någonsin är Vidundrets förklaring över att mickelitos utseende liknar en lastbilschaffis. Låten var väl sådär, är rädd för att om någon annan än just nu ni hade gjort den hade den blivit sågad rakt igenom men nu är det ju ni som gör den och då går dem hem. Sober är alltid lika mysig. Tråkigt att mickelito kör så simpelt flow när jag vet att han kan så mycket bättre. Callecuttar överraskade mycket positivt!
hahahaha!:D vilken ful låt!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
haha nice, dock tycker jag att veckans mp3a här är lite tråkig. I och med att varje gång jag sett är det någon "känd" artist som har sin låt uppe, medans jag tycker att det här borde vara ett sätt att "hypa" lite mindre känt folk. Bra låt iaf.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Haha, en stark kandidat till årets fulaste låt.
damn ismen shit asså hört er förutom tungt dock diggar ja mer seriös rap åså men fan en sån hära låt och en brud fan... hah
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
mickelito Självfallet..! Det är ju humor, om än lätt tappad humor. Fast jag tycker bara du och calle gör temat och beatet rättvisa.
haha rolig text och shit xD.. men asså diggade inte denna låt :\ tyker ni gjort mycket bättre ;)
det är inte tungt att vara lätt
hahaaha mickelitos första vers är ju underbar.
Callecuttar är ju helt klart bäst på låten. Småkul låt till sin helhet. Beatet väger tamejfan 500kg bananer!
Hur kan folk säga att Mickelito förstör den här? Hans vers är den klart bästa, textmässigt och deliverymässigt. Lååångt över den vanliga klassen på musik här! Sjukt bra.
Kreativ: Det finns alltig något att klaga på. De mer "okända" håller tvyärr inte standarden oftast, och tro mig vi letar och det är oftast något hemskt för öronen.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
micke var blöjtung jag tycker det var skit bra! haha p
Jag såg att folk sa att "om någon annan hade gjort det hade de blivit sågade direkt" och att folk säger att "folk säger bara att ni är bra för att ni är hypade". ... Om någon annan hade gjort det, hade det troligtvis inte blivit lika bra, punkt. Och vet ni vanligaste anledningen till att man blir hypad? För att man är duktig/roliga att lyssna på etc. Så ni som säger detta kommer med tomma ord. Själv tycker jag att låten är riktigt fet, och den har tyvärr satt sig på skallen. Såg btw dig på stan här om dagen, Mickelito. Lastbilschaffis, for the win! Pz
Ja, jag är en vitlök.
Fan va folk la märket till att ja kalla mickelito Lastbilschaffis haha! Roligt ! jag sa det först jag kom på det jag är bäst.
Hur i helvete kan man inye gilla den här låten? Det är en riktig jävla hit! hehe kommer spelas i mina högtalare läääääänge peeez
Graffare
2008-03-20 20:10
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa! Klockren video föresten diggar eran humor :)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Vi funderar på att göra en video till din!
WWW.ISMEN.NU
denna låten gick inte hem hos mig. Fett jävla annorlunda låt. Reffen kändes lite konstig och texten kändes nästan pinsam och lyssna på :D. Ingen jag kommer pumpa dvs. men rolig att ha hört.
smegMA X2 Haha erfarenhet för livet kind of thing?
WWW.ISMEN.NU
dags att byta kanske ?
-pack you'r bags man, you are a tourist!
mickelito är så jävla fet, svin skön låt. den som orkar lägga upp freak får en kyss
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Riktigt fet låt , skön text ;) spediellt mickelitoss första rader ;)
Ser man Ismen i tag-team?
Ismen "hiphop" sen när blev detta hiphop? inte i mina öron iaf. partyparty! peace
Allt är sant på internet.
Lyssnade igenom låtarna på myspace sidan, och diggar det verkligen. Alltid skönt att höra lite självdistans i texter. Keep it up, Peace!
www.myspace.com/ozlon
oHer P20 kalla det vad du vill homie!
tack för sköna kommentarer!
WWW.ISMEN.NU
brudar gillar brudar! hiphop won´t stop!
Sopsäck Serenad
Eller hur! Glöm inte att kolla "Den fetaste skiten" med mig å Den som E den! Pöss biatches!