Satan va god låt asså..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feting video
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Mycket ärlig låt, och du/ni gjorde det bästa ni kunde utav videon. Tjejen får reffrängen att fastna i trumhinnan. Du vet vad jag tycker, det är fett och det kommer att bli ennu fetare!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
galen låt och en helt okej video..
hets, stress, fest!
du vet när du skicka den på msn bror tycker den e super galen , fet som fan UPP
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fett som alltid
wuaaarraup G:ee//Den här mannet orka inte hata//
bästa låten du gjort och videon är grym pz
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Fet låt, cool video... Snygga kläder också: P
den är nice som fan, men varför ingen mp3?
Det är riktigt bra det här! proffsigt gjord video och samma med rapen!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
ok, först & främst är det jävligt fresh & nyskapande (enligt mig) med vit widescreen. i princip är allt fresh med videon, gillar mest ''sommar-scenerna'' där det är lite sol. anyways, hela cool och i såpass bra skick (enligt mig) att den borde gå lite på ztv. var det dyrt att fixa den? one
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste säga att det är riktigt naaajs.. damn.. låten är tung som fan oxå :)
RI-FA slår till när som helst...e säker på det Grymt bra låt och videon var helt okej,fortsätt så,du e en av dom få i detta land som håller på fixa den svenska hiphop scenen ! peyz
Du har hållt på i många år nu, du förtjänar faktiskt mycket hype idag.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
upp för tay, detta är grymt! keep up dawg, väntar på tapet! bless
feeett nice... men jag fattar inte, varför gör ni så här??? varför inte ri-fa ??? varför ska tay tay köra själv??? dem andra är minnst lika bra, jag tycker bättre tillåme... synd att dem släpper en och en å så.... om ni organiserar er lite så skulle ni slå igenom ju.... heavy å bt på den här låten och det skulle vart ztv nästa. aja, nice låt iaf....
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
skit fet!
riktigt grymmt :) Kläderna gjorde videon perfekt =)
grymt som vanligt, vad mer behöver man säga?
det här är lite hemligt, men han tänder på killar..
Sjukt att du bara ligger 2 röster under Linkin Park. Haha! :)
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Rap shit!
Ny Användare : ReskOnee
fett!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Riktigt fet video o låt, den ska absolut spelas på mtv. Det enda som var dåligt med videon, tycker jag, är när huvuden hamnar utanför bild, det ser jobbigt ut.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
bäst i sverige :) det här är en smash hit mannen. big up till riiiiiiiiiiiiii-fa
Behöver beats !!
Fett som faen!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
ohja det är bra
hehe jag är bög hehe
Såklart att den var fet! Inget annat att säga! // Kostas B.
aboo! Tyngst. du har de där lilla extra som många andra i sverige tyvärr saknar.
ta över sverige.
Peace out, get laid !<br><br>
att inte missa : veckans kommande hype från tay tay..Tay Tay Dat Dude Med Big Rob - Snackar Bara Hiphop
Behöver beats !!
det är sjukt fett. Tjejen fuickade reffen lite dock
sjukt nice låt & video. klättrar högre och högre. kul och se! lycka till och få in videon på tv nu så man kan avnjuta den till 46 tummarn! hehe, pz!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
skitgrym video! kul att folk diggar! kul att man fick göra en cameo :) hojta..
Fett grymt! Lite tråkigt att det bara verkar vara 2 scener bara. Annars var det giftigt! <3
Madness
fet låt fet video dock som andra nämnt tjejen i reff asså hon e inte dålig men antligen skulle tagit reffen eller du inte båda blir lite rörigt=) men skitfett keep up:D
feel tha beaaat maaan
Diggar videon som fan , men rappen har jag nästan aldrig diggat till hundra. men det är väl så , smaken är som baken ! Peace !
054 - KARLSTAD <3
fet fet fet! keep em comin!
var rätt okej, men bruden i reffen blandat med dig vart lite rörigt :S
jag vettifan va som gör de.. men jag hatar varkligen din rapp.. du flyter bra, du har sköna rim, du har bra beats.. men jag hatar verkligen dig.. vettifan va som gör de.. Holla
o just de.. du är jävligt äcklig också.
jag kan inte se eller höra:S ngn som kan ladda upp på ngn server så man kan ladda ner och se på windows media player?
Lime P18 Synd, sluta kolla in varannan tråd då haha? nej men ja, vaskamangöra.
Fett att ni andra diggar!
Kolla in frizon ikväll typ, kommer ploppa upp en exklusiv låt där inom kort!