asma ft. subtil - mörker på daglig basis [new style aint your style Vol. 1]
yessur, mixtapet vid namn släpps på måndag. det finns att köpa osv på:deras myspace deras hemsida den ska bli din för typ 80:- anyways, i sista sekunden blev jag tillfrågad att fixa ett extraspår vilket jag med nöje gjorde tillsammans med my/subtil .låten köp mixtapet, digga musiken & släng en comment. 1!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sorry för trippelpost! någon får gärna fixa det! beat:AP mix: jag text: jag sång/hummande: subtil text: jag har vandrat ensam länge på vägen i mörkret jag kunde stannat med känslan men valde lägret vi döden du borde ta dig i kragen - mään jag försöker men det mesta är fucked up - det är läget i södern
inget jobb - inga cash - livet är hårt inget gold - ingen flash fast jag skriver så hårt och ruvorna på min vardag kliar dom river jag bort så jag står stilla förvirrad tills det blivit förstått
att jag blivit förådd - en annan dag samma skit jag ska lösa problemen - samma dag dom kom hit allting hopar sig - fick en dålig start i mitt liv jag orkar inte se det längre kanske bra att vara blind
allt är svart & vitt men gör låtvalen i gråskala haltar fram över beats är småslagen & lårkakan svider helt mycket varje gång som mitt steg landar jag skiter helt mycket i var mitt brev hamnar
för jag tampas med tankar & minnet är stort så därför blir det blurriga sinnet min tillflyktsort har känt mig jagad länge nu så jag springer fort från det förflutna & försöker stänga minnets port
men - det är förfärligt - det mesta är förgäves jag ska alltid klara något & stressen är förjävlig stannar kvar på min gata - jag väljer en vräkning framför alla jävla fittor jag får kväljningar ärligt
---
falskheten stiger varje gång jag blinkar till jag går upp emot migsjälv för att vinna vill inte slåss mot tiden längre själen brinner vilt med hatet för folket som jag står & räcker fingret till
jag ser inte längre detaljer kring min karaktär ser inte längre än till fallet i en fuckad värld finns det någonstans att falla - japp - då blir det här tänker inte falla tillbaka på gammal misär
tänker stå upp för kärlek till mina vänner & tron på att vi inte delas upp som segregation fastän hatet finns i mig ska jag dämpa min ton och vi kan mötas halvägs - jag väntar på bron
mellan ditt & mitt - det blir skapligt ändå fast att jag går vilse på regniga gator & torg folk har alltid en åsikt men undrar var ska dom stå dom vill resa utan vingar men det är tradigt med tåg
jag vill ge dig tillit men faller på lagade hål och det är ingen svaghet alls att - tala om sår hatare sår frö som mina besparingar tål för jag kan skita i om dessa fittor ratar min låt
jag vill ha ett förlåt - men letar på fel ställen det är så bra det kan gå men jag vet att det blir bättre jag har visat mitt - ni kan inte se hälften så jag famlar i mörkret precis som när jag skrev texten --
reff samma sak - samma dag - det är vanligt samma smak - ramlar snart - är det farligt alltid rak - samlad klart - det är gratis jag tar min smärta med mig överallt på daglig basis
länken det står "låten" på funkar inte :/ (iaf inte för mig)
? ? @nt??? ?? ©™
aha , såg dom andra nu ;$
? ? @nt??? ?? ©™
Låten var helt okey faktist.. Bra text,flow,delivery,mix osv..Störde mig dock lite på reffen..Den var inte lika bra som rästen:/ Men keep it up man!
lät najs :)
lyckad låt! hade gärna hört lite mer sång i reffen.. men hummandet passade faktiskt bra till beatet :)
? ? @nt??? ?? ©™
grym låt. keep it up
Sleep is the cousin of death
tack grabbar! hummandet är en smaksak, jag gillade det & tyckte att det blev chillmode. mer?
gillar texten som fan. Keep doin ya thing.. din bwoi cheeeewiee
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Hel skön låt. Men tyvärr så vart jag inte nöjd med reffen. Du skulle låtit hon sjunga reffen för hennes nynnande var tvärskönt. One!
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
dude denna e sjukt skön, riktigt mysig och du har utvecklats på svenska, du flyter stört bra ;D peace
lost in skåne
nice låt.. synd att beatet är känt bara..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
asma nailade uttrycket bra för denna låten, chillmode! detta va behagligt för öronen, nice ncie!
Detta är min forumsignatur
Fy fan va fet låt, diggas till 100!
tack. om beatet är känt eller inte spelar inte så stor roll, det är övertungt. fler
fett niceee!
som jag sa till dig på msn asma, älskar den! och du visste att jag skulle gilla den.. sååå , riktigt feeeeeeeta verser av dig .. tyckte att subtil kunde sjungit istället, men det låter sjukt fett iaf ! fortsätt mayn ..
haha, vi bor på landet!
Tung män !
soundcloud.com/jerrones
Skivsamlare
2008-03-17 00:54
tung rap, diggar inte mixningen bara.. upp!
http://www.soundcloud.com/adamkross
tack jerra & hubler! -come on whoa, mer?
Diggade beatet grovt mycket det var jävligt najs måste jag säga, asma diggar din röst ni lägger det taight
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
Jäkligt fett :) diggar
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
sweet asma boiiii
skön låt.beaten är riktigt tung.
thnx grappar. come on whoa vakna nu.
shit, upp!
Fint gjort :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
skåne shit asså tungt fan ändå
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
thnx, upp!
upp..