Maketo - Sista Gången Sho!Ny Låt...Låten förklarar sig själv om vad den handlar om..Rap/Text/Mix: MaketoBeat: Rapitfly Beats från soundclick.comLänk!Själv är jag rätt så stolt över de flesta rimmen så här lägger jag upp texten också:Reffräng//**Det är Sista gången!som jag släpper känslig skitför vänner blir hemska viddenna väntetidDet är sista gången!nu brinner sångenoch du springer från migför att hinna från migDet är Sista Gången!som jag släpper känslig skitför vänner blir hemska viddetta känslobeatDet är sista gången!nu brinner sången och du springer från migför att hinna från migReffräng//**Vers 1..jag vet att släpper för mkt känslor på beatsska börja droppa tyngre och slakta svenssons på beatsjag är less på all skit, i mitt brännsår till livdom som klagar på min nya stil, käften o stick!sätt dig ner bitch, ska ge dig en gatuadressdu blir slagen håll käft, för du valde de själv jag är underbarnet som släpper tunga raderhundra bars per låt, jag vet jag är underbar menjag vill inte ha dina läppar i min rövskåraså dra härifrån och gå hem till din böghålaom du hör några, skrik på hjälp så stick min vänär det här vad petter menar med att vinden har vänt?min nya stil i mitt förnyade liv är underbartja hädan efter får världen texter av ett underbarnkommer släppa några bars i åratal ja i år o dardissa mig då, men du kommer inte få ett svarReffräng//**Det är Sista gången!som jag släpper känslig skitför vänner blir hemska viddenna väntetidDet är sista gången!nu brinner sångenoch du springer från migför att hinna från migDet är Sista Gången!som jag släpper känslig skitför vänner blir hemska viddetta känslobeatDet är sista gången!nu brinner sången och du springer från migför att hinna från migReffräng//**Vers 2..Ett papper som jag fyller i, med vackra ord för industrinmen ville ni, spilla vin över min fina stilså kom igen då, jag visar mina skills me knivdu blir uppslicad och förblir som en okänd individpsycho är här och han förvandla min själ till en kamphund som svär så behandla mig välför jag äter upp dig, och kör ner en tass i halsenspyr ut dig i toan o spolar och tar en kanna vattensköljer och sväljer de, föder ett helveteslår dig på käften tills du blöder o vänder senär trött på alla deppressiva negativa jävlarsom allti vänder sida te deppresiva världarsätt dig en stund, ta ett bloss o koppla avfantisera dig bort där du gör en docka me barnsen är du fast i skiten, så börja halsa spritendet här är psycho,som checkar ut, en kamphund som lider!<