Latonic - Wake me up Satt och hade tråkigt så jag spelade in en låt för det var ett bra tag sen jag droppade nånting.Rap:JagText:JagMix:JagBeat:InstrumentalLänkLänkLänkÄlska eller hataText:Vers1Jag är rädd att förlora, förlora mig självjag är rädd att historien upprepas igen//Lever i mardröm med släckta ljusSå jag ber dig du ja snälla väck mig nu//Väck mig nu så allting blir normaltdär jag kan ta, nya andetag//Där sångfågeln kvittrar på levande kvistarför nu är jag där alla rosorna vissnar//Ref:(Wake me up)Wake me up inside(I can’t wake up)Wake me up inside(Hjälp mig)Säg mitt namn och rädda mig från allting som finns(Wake me up)bid my blood to run(I can’t wake up)before I come undone(Hjälp mig)rädda mig från allting som jag blivit tillVers2Änglar gråter när jag ser mig i spegelnen djävulsromans, där man bryt alla regler//som man har byggt upp, för att bryta igennär man byggt sig en bro, men har glömt att gå över den//Ensam, Men ändå inte EnsamEn okänd person har byggts upp utav rädslan //Se mig i ögonen säg vem jag ärsom är lämnad att dö i en overkligt dröm värld//Reff: x2
jag gillade inte verserna, fast det är nog mest en smaksak..däremot gillade jag reffen som fan! :)du kan så mycket bättre enligt mig.