I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Daavd & Mats - Omvandlar tankar till ord (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-18 15:51

Daavd & Mats - Omvandlar tankar till ord (session)

Shu.

Langar en låt idag med, denna gång med Mats!

Daavd & Mats - Omvandlar tankar till ord (speedyshare)

Vers1 - Daavd
reff - Daavd
Vers2 - Daavd
Vers3 - Mats
Mixning - Daavd
Beat - Shadowville

dock va vi sjuk och reffen är tyvärr inte den bästa, mest bara föratt det inte ska vara tyst

men jag tyckte den blev näjz. de var kul iaf

hata,älska do what u whant

Checka även låten jag släppte igår "Daavd - If You Had" <- direktlänk

/D

- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2008-03-18 15:56
jag tyckte låten var helt okej davvd har jag inte hört förut men det lät bra reffen var inget att hänga i julgranen som du säger och mats, jag vet att du kan bättre en såhär. Fixa rösten snart! det var väl allt jag hade att säga. keep up the work!
mhm

2008-03-18 16:06
Tack dennis. jo men tyckte endå låten funkade fint
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-03-18 16:12
beatet alltså ! tänkte köra på det också ;D Gav mig rysningar när jag hörde beatet första gången!

David fan du har lagt bättre du har en del flowmissar men texten e ju nice..
Refrängen var ju inte alls den bästa:/
Mats.. nä fan alltså jobbig röst dåligt flow.. och texten var inte hellre så lysande:/

Pow pow.. det är ju en session trots allt!

2008-03-18 16:27
känner igen ditt namn kompis daavd har du gjort nå video crak eller nå sånt denna låten va inte så bra
Taktsinnet håller skiten down för räkning!

2008-03-18 16:35
bra texter av båda..  david tyckte jag hade lite svårt att höra vad som sas ibland känndesom rösten drunkna i beatet eller så vare artikulationen vet inte.. men helt okej vers

mats skön röst tyckte jag...

helt okej låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 17:21
haha jag skulle med köra på detta beat
mhm

2008-03-18 17:38
Ja till att börja med så hatar jag beatet förstår inte hur folk kan skriva i tråden och säga att dom har tänkt att kicka på det! Men men! Daavd var inte bra nånstans på nånting han gjorde i låten, texten va simpel mkt played out! Flowet var stelt! Hört bättre saker med dej iaf! Över till mats, jag blev riktigt förvånad när jag hörde beatet då tänkte jag att det går inte göra nått bra av detta, Men när du börjar lägga dit så ändra jag åsikt om det. Du la det riktigt bra, och lyssna inte på den fjanten där upp henka eller vad han hette, att din text inte var bra. Han förstår nog inte innehållet i det hela jag digga din del grovt mkt du lyfte upp låten från 0 till 10 :)Keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 17:57
Tack alla såm skrivit i tråden..

och drezaz jag måste tacka dej extra mycket de värmde otroligt mycket i mitt hjärta..
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-03-19 08:05
Måste uppa för tycker att fler bör uppmärksamma denna låt lite
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>