KällarGubben - Funderingar tja! började skriva lite halvseriöst medans jag satt vid datorn, o det flöt på bra, så tillslut satt jag där med 2 verser. så spelade in skiten. LåtLänkLägger upp texten med:jag sitter isolerad i mitt rumvill inte vara involverad i de ni kallar för vardagslivbara glida runt, det är mera min stilprata på beats, med rader från blocket, rimmen flyter med salivet i min munvill inte ha något koppel, jag kan nog leda mig självjag bär min kropp över axeln o sen beger jag mig hemmen vart hör jag hemma? har ingen karta ochkompassen har jag tappatfan, dagar som denna,hatar jag att tänka,att saker förändras, när alla dagar känns som sammamen det är ingeting som får mig knäsvaglivet är som det är o jag sitter i båten, självklartäven om jag ror med mina åror, genom år utav oroså ska jag le o se den ljusa sidan, så snälla sluta lipaett hjärta kan gå i minst tusen bitar, men så länge det finns karlssons klister, så kan jag le o se tillbaks på mina barndomsminnenjag lättar ankar, styr mot morgondagenkänslo kalla tankar flyr jag från, med hopp om bättre tiderbara kom o ta mig, om du är den rätta, berätta det i ett brevsom du skrivet till mig där du lättar ditt fängslade hjärtadet känns nästan som jag hittar rätt iblandmen för det mesta är det flesta jag träffar helt fästa vid pengarvilket jag inte har, så när det börjar bli dags att kalla på notanbrukar jag oftast fastna på toanmen jag är inte han som skäms o lådsasatt jag har cahs, och är chef på den plats jag jobbarjag lägger korten på bordet, och om du inte gillarså kan du dra, jag menar du var säkert ändå en fittavissa lever glamour life, andra lever svenne liven annan är ba jävligt pank o skiter i hur helgen blirdu kanske går på nån fest och är säkert ballastmen slutar ståendes på knä inne på dass när du kräks upp din gallaPeace