Maketo - En låda med minnen.mp3 Nu är det så här, det här är första gången som jag har skrivit ner en sån här låt, har inte velat göra detta innan.... på grund av att mina småsyskon har inte sett min far göra detta.. det är jag och 3 av mina bröder som blev utsatta av detta.. men jag fick nog, drömmer mardrömmar o shit om detta så jag orkade inte hålla inne detta längre..hoppas att ni lyssnar på innehållet, och håller kritiken konstruktiv...finns inte så mkt mer att sägaLänk!Text:Reffräng//**jag ser en låda med minnensom sover på vinden i en låga som brinnerjag är sårad i sinnet för att nå detta minnemåste gå till den timmen där jag gråter på vindenen tår som försvinneren låda med minnensom sover på vinden i en låga som brinnerjag är sårad i sinnet för att nå detta minnemåste gå till den timmen där jag gråter på vindenen tår som försvinnerReffräng//**Vers 1..nu ger jag upp ska släppa allt på pappreten man så tapper som slår sin son om nattenhan gråter svarta tårar, han blir slagen om han sårarvarje dag påväg till skolan så får han kalla kårarhan blir mobbad i skolan han blir plockad o hotaddet låter förvirrande men det är chocken som botarhan känner ingen smärta när han ligger på markenlärt känna ciggen i takten för att bli lite tappernär han kommer hem så ser han sina bröder blödasom försöka söka skydd från en törn o bördanvarje dag i skolan kom han me bortförklarningaringet överdrivet men dock de vanligavarje kväll satt bröderna med varsin bön till gudatt bli hörda nu gör att dom blir bortförda numen inget svar, vintern har inget kvar för dessa barnva tysta nu, lyssna nu för nu ska han berätta snarthan orkar inte längre med det som händerhan vill inte tänka efter på vad som händeReffräng//**jag ser en låda med minnensom sover på vinden i en låga som brinnerjag är sårad i sinnet för att nå detta minnemåste gå till den timmen där jag gråter på vindenen tår som försvinneren låda med minnensom sover på vinden i en låga som brinnerjag är sårad i sinnet för att nå detta minnemåste gå till den timmen där jag gråter på vindenen tår som försvinnerReffräng//**Vers 2..När han va 12 så stack farsan till ett annat landhan tog inte med sig allt, rädslan va kvarhan tyckte att hans familj va värd en annan farda för da, försöker han se mod i själen som han harhan börja skolka, röka ett paket varje dagefter ett tag, tyngre grejjer, han va för svaghan och hans bror börja söka bråk i munkedalhan kände sig tuff men svag, som en tom lokalnär han va 14 så träffa han sin första brudtog ett år innan hon va otrogen o gjorde sluti 15 år har han bott i bur, vill ta sig ur nukänner sig si
tkr du ligger off rätt ofta men ändå en låt som man fortsätter lyssna på .. keep it up and reace n love!