I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Knazzen - Fred På Jorden (CHECKA MIN MYSPACE!)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-20 12:48

Knazzen - Fred På Jorden (CHECKA MIN MYSPACE!)

Sho alla bakom skärmen! Jag släpper ett smakprov på min kommande singel "Barnen I Kriget" på min myspace, checka in. Den handlar om krigs offrens situation idag. Det här är första låten jag släpper på nätet så jag hoppas att ni alla diggar den. Lägg gärna en kommentar om den så jag kan förbättra den. Release datumet till hela singeln är obestämd men så fort den är mixad och klar så kommer jag lägga upp den här på whoa och myspace, so keep your eyes open! PS. Jag fick beaten härifrån och jag vill veta vem som producera den så hojta till om det är du eller om du vet vem. Så checka in http://www.myspace.com/knazzen och lyssna och njut! Peace.

Hehe är ny på whoa, så om någon är schysst kan den göra en direktlänk till min myspace, thx.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-20 14:57
Kom igen nu whoa, checka in..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-20 15:03
Haha sorry, nu kan jag fixa länk. CHECKA HÄR! Peace.

2008-03-20 16:54
tjus mayn, väldigt bra tanke med låten..skönt budskap, behövs mer sånna här låtar som tar upp detta. Om ja ska komma med lite kritik, så kan du förbättra på flow, men du e fortfarande ung, så det kommer man. Skön röst har du, texten som sagt tycker jag är bra skriven. Mixen låter aight, men kan bli skönare. Fortsätt kriga fan, och utvecklas, så kommer detta bli soft. Bra jobb...peace/Jooe..

2008-03-20 17:45
gillade den fan
Geni

2008-03-20 17:46
Tack broshan, ;) peace.

2008-03-21 01:02
den va nice ;)
 ”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”

2008-03-21 11:45
Kommenterar på begäran...
Barnen I Kriget/Låter för barnen , fått ideen till låten från Ken hör jag.
Asså vafan heter låten "Fred På jorden" eller
"Barnen I Kriget"?
Ett tips är att göra klart vad låten heter och inte ha olika namn!
Annars så var den helt okej för att vara din första!
Men det lät fjantigt när du typ pratade tyst/viskade i intot & outrot.
"Den handlar om krigs offrens situation idag"
Du borde ha skrivit "Den handlar om krigets offer och deras situation" aja jag ska inte vara som någon fröken och klaga på hur du skriver :)
pz!

2008-03-21 12:33
Nej, tar bara fram samma budskap som ken, det e viktigt stuff de här, ingen annan här verkar bry sig. Den heter "Fred på jorden" och det var bara ett litet test för en singel jag släpper snart som heter "Barnen I Kriget". Okej mannen, ska tänka på vad du säger och förbättra den ännu mer, skulle ba se hur det lät för andra sådär. Haha ursäkta stavingen, e inte den bästa på det hehe. Peace.

2008-03-21 12:42
Okej , nej inget fel alls att göra låtar om sånt vet att det är viktigt , men kom bara på att tänka på kens låt you know:P
Okej men med en singel menar du alltså att du ska släppa den klara,hela & producerade låten under namnet Barnen i kriget. men vad är fred på jorden för låt då en test?
Okej palla bry :P men stavning är kanske inte den bästa heller xD

2008-03-21 13:07
Haha nej mannen, jag ska släppa en singel som heter "Barnen I Kriget" som kommer innehålla 3 låtar, haha kanske blir för mycket för att kalla singel men iaf. Och "Fred på jorden" är en av låtarna i den. Hoppas du fattar nu haha. Peace.

2008-03-22 11:31
KOM IGEN DÅ WHOA!

2008-03-22 12:38
Knazzen P15
Okej men om den redan innehåller 3 olika låtar så kan du ju lägga till 1 eller 2 till så kan du kalla det ett mixtape , haha aja skitsamma.
He det fett!

Maketo__ P19
Låt folk skriva hur dom vill , det är vad/hur man skriver som är omoget/moget , inte vilken text man skriver med..

2008-03-22 12:46
Maketo__ P19
Jaha jag hatar dom och? men vafan menar du med det andra?

2008-03-22 18:24
Nej, mannen. Vill inte krossa dina drömmar på nåt sätt, men jag tror att du måste komma närmre verkligeheten.
Hur ska du kunna släppa en singel som heter "Barnen i kriget" under namnet "Knazzen".. njaa..
Och jag tror även att du överskattar dig själv en hel del. Kämpa på med skrivandet, men detta var ingen hit. Detta var inte ens bra. Orkar inte skriva nån recention om varför det inte var bra, vill bara försöka få dig att öppna ögonen. Man ska inte ha så stora förhoppningar, då blir man bara besviken. Ta inte illa upp nu, utan kämpa på istället.
Peace.
Ja, jag är en vitlök.

2008-03-22 21:37
Okej, som sagt det var bara ett test och jag ska förbättra den, ja jag ska fortsätta. Överskatta? Mannen jag hoppas bara, ska man inte göra det? Förhoppningar? Jag ska fortsätta och duvet man kan bli bättre med tiden? Så jag förväntar mig inte va den bästa direkt? Okej? Tack för din kommentar..
Producent

2008-03-23 22:39
nice, men chilla med fetstil
beatguru