glömde skriva att min data pajja när jag höll på att mixa, och jag orkade inte göra om hela låten så jag lät det va som det va, och jag är ingen höjdare på mixning heller, men jag gör mitt bästa och ni får nöja er med det :D dessutom är det min lillasyster på introt ifall någon undra! löööv
Verkligen världens töntigaste intro :( Känns inte som om texten är så välarbetad heller? Men du har verkligen en rysligt bra röst frajda!
jävligt bra, du har en underbar röst niice beat med bra jobbat Pz
Håller med om att det var ett lite töntigt intro, men det glömmer så snabbt som du börjar sjunga. Din röst är ju så sjukt nice, shieet! Hoppar på mer! :) One.
One in a milli-on.
men det glömmer man*
One in a milli-on.
fin låte:)
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
introt är som alla säger lite av de sämre i år. men men vafan de är ju ni inne vi photografen som flummar som vanligt. när jag hörde att de inte bara va en sånginstrumetal så tänkte jag när fan ska hon börja rappa som hon gjort de senaste men då kör hon sång istället :D... och som hon gör de sen klockrent frida. är nästan villig att säga att jag gillar mixen med på nått sätt. duktig flicka! alla händer i luften för denna ! One //Giggen
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
tycker det lät riktigt bra kan bli nått stort i framtiden. introt va lite larvigt men resten klockrent.
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Battlerappare
2008-03-21 11:32
tack så mycket, va glad jag blir :) jag tycker introt är zött, kanske ba för det är min lillasyster :)
ja men det hon säger är larvigt hon kunde ha sagt nått annat :)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Detta va inte bra! Känns helt oseriöst o tråkigt. Sjunga kan du.
ah okejokej.. thankz anyway!
Sjukt najs ! Du är den bästa tjejen på Whoa fortfarande ! Älskar din song ! <3 Introt måste jag klaga på som alla andra , men det låter lite sött faktiskt ! Ska hälsa från Nathalie syrran , att hon diggade som fan ! Pusspuss / Kidoo
Hojjta för Collab ...
rösten är guld, men du skulle kunnat genomfört låten mycke bättre :)
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
tack så mycket :) på vilket sätt hade jag kunnat genomföra den bättre?
slöare beat eftersom du sjunger mer än du rappar, pröva det.
"Jag hatar citat"
jag diggar din röst som fasen! speciellt när du kör olika toner i ett! YFT säger jag bara! bra jobbigt, å jag tyckte introt vart sådär tönt-gulligt :)! skjut säkert (:
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
bra jobbat^ :P
Sjukt fint röst, Men håller med om att introt inte var det bästa
myspace.com/rockduden
tyst tilda, äckel :( de här var jävligt fint faktiskt polsky :)
Hemskt vackert detta Frida :)
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
Underbar röst o allt , byt intro!
Eriksson1337 ftw!
Drezaz : jag Måste verkligen komentera ! varför göra bort sig ! ärligt ! folk har olika åsikter ! Du har tillome gjort en låt om att folk har olika åsikter , och sen när man komenterar en bruds låt , så får man inte tycka det är bra på whoa ! hur fjantig är du igentligen ! haha shiit , och det med fitta ! haha omfg ! tänk om själv för fan! :O orkar inte bli för sur nu! vill inte skärpa ner Fridas tråd här med gidder till dig , vi kan ta det via msn ! PS: folk skit i vad fittan säger , alla har olika åsikter ! och här har vi bevis till att han inte får nån brud , eftersom han säger att vi söker fitta för vi tycker Frida är bra ! // Kidoo
Hojjta för Collab ...
alltså jag förstår inte ditt problem drezaz? du ska alltid förstöra alla trådar, om du nu inte bryr dig om whoa så håll käft då liksom? om du inte ska kommentera låten så kan du ju skriva till mig i ett meddelande eller ngt istället?
tack alla andra, det värmer som sagt otroligt :)
haha men seriöst om ni ska hålla på och tjafsa kan ni väl göra det någon annanstans?
Haha omfg Dreazaz ! vi märker det :) haha ;) Frida håller med dig , ska man inte komentera låten så kan man gitta :)
Hojjta för Collab ...
Kör bara, ner å sen...UPP! :D
Okej, (för att klargöra för alla här att jag inte vill slicka fridas röv, meddelar jag att hon är en mycket god vän till mig.. ta åt dig drezaz) jag fick höra låten omixad från början, och redan då tyckte jag det var gulligt gjort eftersom jag vet bakgrunderna till låten:) Jag tror jennifer blev glad över det och det är skönt att det löste sig. Sångmässigt tycker jag faktiskt du gör det riktigt bra i denna.. känslan finns där.. jag gillar speciellt i början när du sjunger "jag ääälskar dig såå" m.m, rappen tycker jag är OK.. rimmen är ganska simpla, flowet är dock helt okej och stämmorna du gör i verserna höjjer upp allting :) och sen kommer refrängen, sjukt skön.. mixen kan ju dock diskuteras men jag vet att du inte är något proffs och inte har världens bästa ljud lixom jag.Detta gillades frajdagirl
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
bara för att frida sjunger finast, :)
Måste säga att du har riktigt skön röst faktiskt smeker som i öronen :)
Fisk soes
Men för tusan, det här är ett hiphop-forum!! Sen att du har fått överdriven hajp för att du är en av få "rapgirls" på Whoa kan ju också diskuteras, inga kommentarer angående låten men för bööövelen!!!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
fett me najs
Kenny är mitt namn
gulligt intro :D, bra jobbat !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite mer kan jag fan få :(
tycker den var riktigt bra!
du har riktigt fin sångröst :)
din dröm, min verklighet.
tjej din röst är helt underbar ! btw, lägg upp texten =) !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra!
http://www.myspace.com/danokin<br>
sweet :D
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
tjej din röst är helt underbar ! btw, lägg upp texten =)
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Trodde inte de bara skulle vara sång men de var de. de lät riktigt bra fin text hoppas de löst sig=) keep it up peace / lisze
Daeem vilken underbar röst