I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Permanent Nybörjartur - Ibland Är Det Så, Jag Fäller En Tår.mp3 (produktion: icetail)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-21 04:56

Permanent Nybörjartur - Ibland Är Det Så, Jag Fäller En Tår.mp3 (produktion: icetail)

Inspelade på en produktion av Icetail, presenterar jag stolt 32 genomtänkta rader, om livet.

Permanent Nybörjartur – Ibland är det så, jag fäller en tår.mp3
www.ops-area.net; högerklicka & spara mål som
Permanent Nybörjartur – Ibland är det så, jag fäller en tår
www.myspace.com
Permanent Nybörjartur – Ibland är det så, jag fäller en tår
www.speedyshare.com

Självklart välkomnas kommentarer varmt! =)

2008-03-21 04:58
Sorry,

Permanent Nybörjartur – Ibland är det så, jag fäller en tår.mp3

www.ops-area.net; högerklicka & spara mål som

2008-03-21 15:14
Common people, Ge mig ett mynt =)

2008-03-21 15:37
Uhh- adlipsen lät skitjobbiga för mig. Alldeles för höga för denna typ av låtar :(
Fin, om än simpel, text, dock tyckte jag att du kunde valt ett mysigare beat
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-03-21 18:27
Tack för konstruktiv kritik =) Jag tänkte på adlipsen med..

Folk, mer kritik nu?

2008-03-22 13:09
Common feel the noise, Gööörls rock the boys. Kritik? =)

2008-03-22 20:11
Jag ska börja med att säga att mixningen är katastrofalt dålig otroligt jobbigt att lyssna på.

Sen så har väl inte du de vassaste flowet men de behövs inte du har en bra text inte så avanserad text väldigt rakt på och man förstår raderna men texten ger endå en bra kännsla i sej å du spottar rader från ditt hjärta, men någe jag måste fråga är Tycker du det e tråkigt att rappa????
För de låter så din känsla och energi vart e den. det e så otroligt många rappare i detta land som skriver fina texter där det e otroligt mycket känslor i men när dom rappar texten så låter de som de läser från papperet och just så låter det i din låt.

asså denna låt hade vart så jävla fet bara du hade  framfört den med kännsla och delivery.
vist mixen hade vart dålig liktförbannat men hade du bara haft energi och en tajt känslo stark delivery så hade denna låt hamnat på min dator men nu faller den bort.

för de ända du har är en känslo stark text men inge verktyg för att framföra den och det e synd tycker jag, jag efterlyser känsla och energi i din rap för då jävlar tror jag du kan göra feta låtar för du har en bra röst.

så sätt dej ner skriv ner dina känslor öva in dom och ta i från fötterna och pressa fram en laddad energi med massa känsla så ska du se att du kommer leverera riktigt bra låtar..

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-03-24 19:10
Banditen
Tusen tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera, det uppskattas.

2008-03-24 19:10
jag tar åt mig, by the way