Problem, Padawon & Cleanflow - Whutever You Want
Shosho, har hållt igång med en låt ett tag nu, Jag (Problem), Padawon & Cleanflow. Riktig banger ^^, vill ha mkt Kritik om det går för sig. : ) så Hämta, lyssna, kommentera. Peace. Mix: Cleanflow/Problem Intro: Problem Vers 1 : Padawon Reff: Problem Vers 2 : Problem Reff: Problem Vers 3 : Cleanflow Reff: Problem Problem, Padawon & Cleanflow - Whutever You Want : )HÄR HAR NI BACKUP SMÅPOJKAR : ) Tack så läänge :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
hjärtligt välkomna :)
Battlerappare
2008-03-24 22:12
fett beat haha fortsätt ! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack ZunkyB!
låter aight, digga inte mixningen dock..
hets, stress, fest!
padawon var tight as hell, andra snubben lät väldigt frånvarande och tråkig samt att han la en väldigt onödig refräng. cleanflow var grym men a-capellan borde varit högre, kändes som om beatet övermannade dig = inte bra
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
najs grabbar.. Padawon: du la det nice. inget speciellt att tillägga. allt vad bra kul o höra en ny låt fortsätt såhär Problem: va väll helt okej, lite tråkigt röstläge ibland i versen. Interessant att höra dig på engelska men tycker du är bättre på svenska! men reffen droppa du dock riktigt tungt :D Cleanflow: det var bra, men tycker dock att du är bättre på svenska men någon låt på engelska lite då och då hade inte varit fel:) peace
aiit aiit tack så mkt för eran utförande kommentarer Schib, N_Jack & ankancr :D
UPP!
Ye tack för kritiken
Geni
cheacheachea :) lite kommentarer hade ju inte suttit fel : )
Denna var väll tight dåe :D padawon - skönt asså:) bra flow, feta rim :) det e gött att höra ngt nytt :D Problem - du var också skön, bra flow också. men du e bättre på svenska tycker jag. Men reffen la du riktigt skönt allltså :D Cleanflow - ju du var väll skön, men bättre på svensak tycker jag. pejz
sovit 1 timme så min hjärna står still, men hjärtat säger : Bra låt!
"Jag hatar citat"
Introt lät helt CP Men allas verser lät skitbra Och reffen var riktigt go :D Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack alla :D kan faktiskt medge ganska mkt att Introt är hur whacked som hellst, men pallade shi göra ngt åt det ^^, det fick bli som det blev helt enkelt :) men men, mer whoa :D
Padawon var bra, flöt på säkert.. lite små tråkiga rim och rader ibland. Men i helhet grym. Problem.. nja gillar inte ditt mummlande, inte din engelska heller. Du får ett G- för att jag är snäll. Clean, bäst i låten tkr jag, fick till engelskan rätt bra på vissa ställen skönt flyt och shit. Keep em' comin'. One. :D
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Tack så mkt Jonatan :)!
Godmorgon tack så mkt fan kul o vakna upp till bra kritik
Geni
Tack så mkt alla ! / Cleanflow
yeee.
Tungt =)
http://www.stanislav.nu
mixningen va knas, men anrs var padawon fetefet..
Tack så mycket allihopa ! :) som Padawon sa, det glädjer :) mer ! :D
kom igen kritik när ni endå laddat ner låten kan ni ju endå säga vad ni tyckte. det tar inte så mkt tid på ert liv :D.
Geni
UPP :)
Kom Igen whoa !
Meh problem fixa så dina homiez här ge kritik?.
Geni
Nice mayyn!
Detta var fan den bästa låten på länge ! big upp för denna :D Problem lägger reffen jävligt cleant, och versen funkar också rätt bra :D Padawon, aldrig hört förut men du lägger det med tight ass hell ! :D cleanflow hade najsigt flow :D överdrivet bra låt ! :D
UPP! : )
haha såg det vem fan deletar della tack :D
Geni
Lr hur omoget att deleta .. :/ :D men har whoa dött ut på comments lr ?
det enda bra me denna låten, är robins utveckling, keep it up mayn, resten diggades inte.. pz
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Upp whoa nu snälla !
förutom att jag inte gillar beatet så e det en helsoft låt.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Mer utförlig kritik: Beatvalet: Inget jag gillade mwn det är självklart en smaksak. Padawon: Alltid grym, rimmen är softa, rytmen flyter & det låter bra. Vers2snubben: Gillade inte riktigt din engelska. Men rytmen är helsoft. Vers3snubben: Din engelska gillade jag starkt, rytmen var härlig som faan. Förutom att jag ogillade beatet så är låten helt klart värt att lyssnas på.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
tack så mkt för den utförliga kritiken Rapdude :D
Ye tack så mkt Rapdude
Geni
UPP! :)
Kommenterar du inte blir du Brutalt våldtagen i bollhavet ! lr ngt :)
Haha fint skrivet problem
Geni
P E FEEEEETASTE, digga nt PRoblem o han andra . va ha nnu heter hahahah
detta beatet ser jag som taytays .. kan typ bara höra honom på detta! lite bull .. första killen hade lite hackigt flow, och typ hyfsad text .. men fortsätt ! reffen var inte alls bra .. andra killen hade ingen bra engelska tyvärr. över lite mer på uttal :).. 3:e killen var lite bättre än första, men ändå inte bra .. tyvärr ! men fortsätt.
haha, vi bor på landet!