Callecuttar & Den Som E Den - Den fetaste skiten (smygpremiär för Laxmacka tapet)
Guten tag! Grejen är bara att jag glömde lite saker. Callecuttar och Den Som E Den släpper här med lite ny 90-tals osande skit inför det prominenta Laxmacka Crew-tapet som är under konstruktion.vers1. Callecuttar vers2. Den som e den prod/mix. Callecuttar LADDA NER!
Ni kommer inte bli missnöjda!
Glöm inte att kolla in www.gorillala.se
Peys out!
tyckte den va skön som fan , bra jobbat där keep it up
Tight shiit päyzzz out !
FET!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Skivsamlare
2008-03-25 00:18
luxury! nu väntar man på laxmacka-tv också!
http://www.soundcloud.com/adamkross
tung. callecuttar är asfet!
Fet skit!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
riktigt fett =)
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
trevligt med lite konstruktiv kritik ;) nämen tackar!
Den Som e Den också. Haha. Så jävla nice! GBG represent. Och fan vad det låter som en göteborgsk Mickelito.
Lika trevligt å höra som alltid och lika trevligt att veta att det finns mer än jag som har skev dygnsrytm. fet skit cuttar! jag förväntar mig den där laxmackan snart då?
haha spanks dudes. Laxmackan är som sagt i full görning, inget spikat datum än dock! pöss
haha, har inget att klaga på här. fet skit jao
hets, stress, fest!
fan va wack, de e 808 trummor som gäller. låter finnemang
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha.. nästa låt blir blipbloppigare, jag lovar ;)
Riktigt jevla fet skit! sticky på denna förfan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjockt som fan!
Skivsamlare
2008-03-28 14:22
bockar som tackar!
http://www.soundcloud.com/adamkross
bra jobbat killar! fet låt.. frid
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
fetaste skiten, callecuttar alltid grym som vanligt. den som e den lät också bra, hela låten är tajt jaow.
Svammel, nu i din mormors walkman
Den är faktiskt riktigt fet...
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
Dämn.. Calletcuttar är hetare än någonsin.. Den som e den var fet också.. Reffen är fett äkta.
jeei.. you make mi happi!
ismen är till-och-med bättre.
Fet skit homeboys, det vet ni!
WWW.ISMEN.NU
riktigt tungt shit
http://www.myspace.com/akinonline
haha, vidundret är så fin. Tack pojkis!
det här va grymt som fan, tung mixning.. kan dock inte förklara den.. väldigt soft iaf
Cuttzor är känd för sina oförklarligt tunga mixningar
WWW.ISMEN.NU
smällfet låt. låter grymt. (^_^)
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
låten låter fortfarande ur högtalarna. "till-och-med" så grannarna märker av det då och då.
den som e den lare fett!
Feeeet skit, sov inte på detta alla små sjusovare. Det här är ju det bästa sen crack!
Shit. Den här hade jag missat boys! Smutsigaste Skiten!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se