I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mcbusta-Still in love with gangsta rap

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-29 22:31

Ja som vanligt fick jag tid över idag o slängde ihop en låt.
Mina sladdar till hörlurarna o datan har visst åkt på lite för mk alkohol stänk o fuckar sig med ljudet så har inte så mk kontroll över hur högt beat lr acapella ligger då jag inte har högtalarna kvar för tillfället.

För mig e inte låtskrivningen nått jag orkar lägga ner tid på jag skriver det jag känner o som sagt så skiiiiiiiiter jag i om det inte e dubbel rim o sånt shit
Hade horigt svårt att få in en bra reffräng för det dök verkligen inte upp nått flow så tillslut blev det en snabb snabb freestyle reff som jag sen slängde på dubs på o fixa till lite ännu 1 ej 100% låt men men

GANGSTA RAP IS GANGSTA RAP AND I STILL IN LOVE WITH IT

Älska lr hata ni gör som ni vill

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNKEN

living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-03-29 22:39
fett skit som vanligt ifrån dej :D

Peeys
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2008-03-29 22:48
Det beatet, det flowet och din jävla attityd. Fan du käkar micken mannen! helt underbart.

Säger det igen, rappers got nothin´ on ya bro!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-29 22:51
bra delivery
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 22:54
fett sköönt som vanligt !
 love gangsta shiit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 23:13
fan vad tungt

2008-03-29 23:15
jaaamen....detta har jag väntat på sedan dubbelV beeefen ;) riktigt tungt beat, flow och din attityd är den som äter beatsen med stil! peyys !

2008-03-29 23:24
mcbusta checka pm mayn pz

2008-03-30 01:36
schysst rap. men ooooouuuuuffff vad beatet var tungt.. vem har proddat, eller är det instrumental
https://soundcloud.com/invalida

2008-03-30 07:01
varför kirrar du inte en egen proddare? :D jag menar du e fett tung asså.. men det sabbar som fan att du kickar på freeneats och instrumentaler
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!

2008-03-30 07:10

mcbusta du hade kunnat lyckas i undergroundkretsarna i usa just nu svär. Lite bättre texter o flow måste du dock ha för att nå dem stora namnen. Men asså detta gahh du är överfet mannen sluta häng på whoa du e för fet helt enkelt fuck du käkar beatet.

Geni

2008-03-30 10:29

fett man!

2008-03-30 10:53
du är för bra för whoa mannen. ta kontakt med ken ring och recca en demo ffs.

2008-03-30 14:03
Shit fan va roligt o se att ni digga detta när det vanligtvis brukar va mk hatare till denna sortens rapp...

Skit kul tack grabbar detta får en att vilja göra mera musik:)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-03-30 14:20
84 downloads  fan det saknas 70 komentarer wtf :/ kom igen whoa

2008-03-30 14:33
du skiter i dubbel rim flerstav osv bara för du inte kan skriva de!

låteen var var nicee grymt delivery skön röst, flowet funkar men inge avancerat!

2008-03-30 14:48
hahah dubbel rim kan vem som helst skriva men det är inget för mig för lätta rim o mk bättre flow e min grej o det gör låtarna till det dom är thats my style det e fan inte många som kör dubbel rim o ända drar in många miljoner på enkelstaviga rim så det e från människa till människa.

kul att du digga iallafall:)

2008-03-30 18:45
Kul att du börjat lägga upp lite mer musik under den senaste tiden, fortsätt med de för det är bra grejer!
jag droppar bomber som hitler

2008-03-30 18:51
Maketo__, vad kallar du då killarna i OG här i Sverige?
jag droppar bomber som hitler

2008-03-30 19:02
"stör mig på folk som vill vara coola :P"

Eminem måste ju vara värsta mytomanen för dig då?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-30 19:47
Maketo

Finns inget låtsas det e en karaktär man tar så att säga som på film du blir personen du spelar för stunden jag har valt min sida på rappen, Som då e gangsta rap  O då väljer jag en karaktär som jag ska ''spela'' för det säljer...

men andra versen dom två första raderna är sanna med knivhuggningen o hammaren. för hammar skitet hände förra lördan så visst mk e ba påhitt o skit men vissa saker är också sanna.

tack alla andra:)

2008-03-30 20:09
fett busta.

2008-03-31 00:19
riktigt fett mannen !

peac and out!

2008-03-31 09:46
HAHAAHA så många ":P" som maketo skrev där gör inte ens min 9åriga syrra och hennes homies på msn... HHAHAHHA maketo.. "finns inga g´s i sverige" ;/

komiskt direkt busta drog upp ett inlägg och skrev "kul att så många inte hatar" då börja ni i gång direkt asså.. usch twiiie
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!

2008-03-31 20:27
tack gubbs..

maketo det e lungt...

2008-04-07 21:55
tight shit :)

2008-04-07 22:27
Tycker du läger det gudomligt fett! Attityd har du! Flow har du! du har hittat rätt fortsätt så här!  Puss på jumsken
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se