I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snille-Blixten ft Entertainment - Malek diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-30 20:32

Snille-Blixten ft Entertainment - Malek diss

Tjaa jag och Entertainment gjorde en diss till malek.

LÄNK LÄNK

Vers1 - Snille
Vers2-Entertainemnt

Kommentera när ni lyssnat, ANNARS GRRRRR!!!

Vers1.
Du kan inte säga annat än att du är sämst//
När man kollar på dig är det nästan som att man skämms//
Du och dina kompisar suger helt klart//
Så det vore bäst för dig om du backade bak//
Om du fortsätter såhär får du aldrig nå respekt//
Du rappar med stanislav hah vilka jävla skämt//
Arash Malek när ska du förstå//
Att du inte rappar bättre även om ett år//
Hur hårt du än försöker blir det bara kasst//
Flera år och du kan fortfarande inte rappa alls//
Han e från söderala förstås//
Det är det där stället som gud glömde bort//
Du är seriöst en av dom sämsta//
Stanislav och du hah vilka skämt va//
Stick tillbaks till ditt hemland för fan//
För här har vi inte plats för några rysar//

Vers2
okej Malek, när jag hör dig rappa
börjar jag att gråta och ---- skrika
för du är dålig och tror du är skitbra
men i varje intro bjuder du på en rivstart
jag och show dissa dig och var skåningar
du tog åt dig och lacka ur som målningar
seriöst, du är ett vandrande skämt
hela sverige bara skrattar åt dig
du är bästa kompis med Stanislav
bara för du köper öl för hans barnbidrag
om du påstår ni är bra är du pantad som cola
seriöst, jag och snillet skrattar åt båda
då var det dags att sätta vuxna på plats
som tillbringar sin tid åt att runka ikapp
killar vill battla helt utan taktkänsla
ska jag knulla er? jag kommer inte ansträngas
Malek, en grabb utan IQ
jag har inte sett dig men du är säkert skitful

Snille-Blixten died, and Erazer was born!

2008-03-30 20:36
Jag var mestadels med för att jag och Showcase dissade Söderala crewet på skoj på skånska under namnen Vedhuggarn & Stenkastarn, Malek lacka ur och trodde vi var ett par skåningar och gjorde en seriös diss:P Hörde nu att Snillet skulle dissa honom så då ville lilla jag vara med och leka:) Puuuuss!
Dra åt helvete!

2008-03-30 20:39
haha enter's text var bättre än snille's om jag ska vara ärlig för enter hade bättre rim och bättre punches (inge kompispropps enter).

men denna rad blev man lite små sur på :
om du påstår ni är bra är du pantad som cola

använd inte panta och coca cola om du ska va min vän enter ;D hahahah aja hoppas han svarar ^^ Pz sötiZz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2008-03-30 21:11
Tack tack Matte Matik, förlåt för att jag dissade din cola =( Upp nu förfan och pumpa:)))) Puss and pejs!
Dra åt helvete!

2008-03-30 21:12
RiktigT nice Låt !! Gillade SpeceeL Snilles Vers !!!!!!!

ROligt shyssT Låt säger jag bara !!! finns inget att klaga på !!
FTFW Yeh ^^ XD

2008-03-30 21:35
Okey tackar ik1s P16 =) Upp nu för fan :D

2008-03-30 21:50
tyckte den var soft förutom att snilles och enters accapellor är så olika höga..
peys, kul låt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-03-30 22:11
Okej nu till dissen nu vinner inte beefen not haha och nu till eran rapp snille-blixten du är inte bra asså och Entertainment du är bättre och Arash är inte min bästa kompis men ni vinner inte det här
http://www.stanislav.nu

2008-03-30 22:12
Vi vinner inte mot en kille som inte klarar av att inte snubbla på orden när han rappat i typ 2-3 år, gulligt =)
Dra åt helvete!

2008-03-30 22:39
Inte bra. Den första hade dåligt flow, skitkass mixning och den sämsta texten man någonsin kan tänka sig.

Den andra var också dålig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-30 22:39
jag förstår inte hur ni kan tycka de här är bra, jag håller med stani. Första kille var skit keff, andra killen var lite keff (alltså ändå inte bra).

"Malek lacka ur och trodde vi var ett par skåningar" haha den var bra, när trodde jag det? jag visste inte vart ni var ifrån :P

2008-03-30 22:41
vill också säga att det tog långt tid för er att svara ca 4 månader eller vad är det? jag bryr mig inte hur långt tid det tog men käns konstigt liksom man har ju glömt bort den här beefen haha

2008-03-30 22:42
dissen hade därimot ett bra intro det må jag verkligen säga

2008-03-30 22:45
Malek, du borde ju fatta själv att du verkligen inte är bättre när du typ inte ens flerstavar, plus så skrev jag en diss på en dag förut och tänkte svara, men Showcase/Stenkastarn ville inte så jag spolade den, fick reda på att Snillet skulle dissa dig idag och då drog jag ihop en text, och jag vet att du tycker om den babe ;)
Dra åt helvete!

2008-03-30 22:51
shit så du skrev alltså en diss på bara en hel dag? jag skrev en diss nyss också 64 bars bara flerstavs rim, men tyvär så fick min dator spunk och snodde texten ifrån mig för han tyckte den var så bra. Ja som det kan gå du vet hur det är haha. Japp jag på tycker om dem 4 första sekunderna på dissen.

2008-03-30 22:53
Shit happens babe ;) Svara nu om du vill vara med och leka leken, grabben.
Dra åt helvete!

2008-03-30 22:57
får se, jag menar är det värt de? tänk om min dator får spunk igen. men nu orkar jag inte skriva mer här tror ja. man kan ju inte vara säker på allt. Mir

2008-03-30 22:58

Du förstog väl att du inte har en chans mot oss ;) Min mamma har faktiskt sagt att min röst är söt, så tji fick du :D

Dra åt helvete!

2008-03-30 23:10
för det första så tycker Stanislav är sämst i världen o det är tragiskt.... ja riktigt tragiskt att han verkligen e så dålig o dum att han tror på folk när dom säger att han e bra, vi satt o gravade en hel förfest åt killen när jag hörde han första gången o trodde han va retard, vilket han kanske är också fan vet jag

Malek du framstår här i tråden som om du va bra på att rappa vilket du absolut inte är, men om du är så jävla bra som du säger varför kickar du inte tillbaks en diss då så får vi helt enekelt lyssna o höra

Till dissen ->

Inge vidare bra alls även om det är betydligt bättre än Stanisalv, detta är iaf rapp, jag vet inte vad det stanislav sysslar med faktiskt, Snilleblixten jag fick ont i huvudet av din vers för att du skriker o har jätte wack mixx, Entertainment du lägger det lite bättre men har mycket att lära.. Men öva o öva så blire särkert skitbra

för hur som hellst är du bättre än både Malek o absolut Stanislav

end !!!!11one!!1

2008-03-30 23:13
Okey okey tackar Vikt P18  :D

2008-03-30 23:23
du måste köpa dig riktiga grejjer snille, datormick duger inte

2008-03-30 23:27
Mm vet men har inte riktigt pengar till det just nu, blir till sommaren tror jag.

2008-03-30 23:30
Vikt P18 : Tack för kritik, sån kritik tycker jag om att höra :) Vi fortsätter med vår grej och hoppas folk tycker om! Peace!
Dra åt helvete!

2008-03-31 01:02
Upp på denna nu grabbar innan jag ska sova! Godnatt
Dra åt helvete!

2008-03-31 01:16
tycker att ni är sämre än stanislav och malek tillsammans. Seriöst gör nårra feta session som livet än att hålla på som 2 barn. herregud.

2008-03-31 14:26
Haha okey meastro P0

UPP nu whoa!

2008-03-31 15:47
Bra låt, stani och den där malek kommer aldrig att klå detta, bara att förstå det malek.
Uppar denna :D
joll3m@n BE COOL FUCK THE SHOOL

2008-03-31 16:10
meastro P0  håller med dej som fan asså, asså seriöst? hur kan ni äns komma på tanken att dissa stani?  känn er inte stolta eller så pz
livet från en annan vinkel

2008-03-31 16:14
Tackar p_julle P14

Jo M.RJozo P16  för jag hade tråkigt en kväll och kom på att jag skulle dissa nån, och stani var en av dom första jag kom p åför att han har varit så uppkäftig om att han skulle göra en diss som knäcker mig hur länge som helst. Så då bah gjorde jag en text och enter joinade, så det vart bah så.

2008-03-31 17:01
Hoppas det kommer ett svar vi vet att stanislav har dödat många innan om han nu backar upp malek.
Geni

2008-03-31 17:25
Inte för att hata men ni är i samma nivå ALLA.. Malik stanislav snilleblixt enter....
Detta är ännu en beef som ingen bryr sig om ,bara ni.
Från skala ett till 10 ligger stanislav sist.. shiet.. jag trodde att han kunde rappa men nej..
Malik och snilleblixt o enter kan rappa men ni måste träna på era flow.
Annars var det rätt bra rim..

Ps. Detta är vad jag tycker, inte för att jag tror att jag är bättre.

pejjzz
  FUCK WHOA

2008-03-31 19:03
snilles vers var bara wack sämsta jävla mixen så man fick ont i öronen och hans flow var inge bra och inte texten så öva pojk du har mycket att lära

enter var därimot skön tycker ja visst du har mycket att lära också kanske men du hade fet röst och bra text flowet var inte kasst heller så tummen upp för dig iaf!

sen så förstår jag inte varför ni dissar stanislav han rappar inte ens han bara sätter igång micken och babblar lite sen lägger på ett beat för o vara cool så.

pz
Sleep is the cousin of death

2008-03-31 20:54
Haha, B.N.B X0  Tack för kritik :) Har fått höra ganska ofta det senaste året (När min röst väl utväcklats) att den är skön. Det är väl det ända jag är nöjd med med mina låtar:P Peace och upp eller nåt.
Dra åt helvete!

2008-03-31 21:55
Asså han kan juh inte ens få ut orden när han pratar, så jag tror inte att han tar oss Padawon P17. 

Okey tack JTF P78,  Upp lr?

2008-04-02 15:25
fett soft,  gillar den verkligen du knäcker alla,  fortsätt brow(L) Pz

2008-04-02 16:56

Vilken knäcker alla? Båda eller snillet or me? :S Aja, tack?

Dra åt helvete!

2008-04-02 19:54
kefft...
Rappare

2008-04-02 20:08

Riktigt dålig låt - träna grabbar!
Enda trösten var ju att ni i alla fall är bättre än Stanislav

Peace!

2008-04-02 22:18

2008-04-02 22:37
Aiit aiit, själv tycker jag att det är medelmåtta typ.. Men men xD
Dra åt helvete!