I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kronqvist, Sleez & Lilmo - Vad fan ville du.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-30 23:59

Kronqvist, Sleez & Lilmo - Vad fan ville du.mp3

yee, verserna har legat lite på hyllan ett tag, men vi tog oss själva i kragen och reccade reffen till den i fredes när lilmo kom hit :) ..

HÄR ÄR DEN!

konstruktiv kritik nu . är nöjda med låten rakt igenom :)

haha, vi bor på landet!

2008-03-31 00:07
brrruh

2008-03-31 00:11
Kronqvist ganska hackigt flow tycker jag då o då texten är faktiskt katastrofal man synd. Rösten e ganska skön endå men du sluddrar lite.

Sleez
Din röst med din skånska är så jävla dödande asså svär mannen, ganska fina rim utveckling där gilla ditt flow som vanligt.

Lilmo
Gilla din röst osså som fan du har bäst text här men inte lika bra flow som sleez tycker jag, hackigt nån gång med.

Reffen sög ganska mkt den va onödig kunde gjort den bättre

Beatet är ett typiskt beat som inte sticker ut men som inte heller är kasst.

Imm oUuuuut
Geni

2008-03-31 11:38
Kronqvist, du har inte gjort så många låtar va? Det hörs rejält.

Phille, rösten, asså det låter som du nästan viskar när du spelar in. Skitskumt. Dock en av de bättre verser jag hört från dig, lyriken är väl inte så vass, men du behärskar din rap iaf.

Dansken, överlägset, överlägset fetast på låten. Diggar din mix, effekter och att du flippar med den lite. Grymt!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-03-31 13:03
sååja,

Kronqvist, det lät "ok" men inget som jag fastna för. För hackigt flow och texten var inte på topp heller.

Sleez, det här är nog det bästa jag har hört från dig, flowmässigt iaf. Diggade inte texten så jätte mycket men soft flow på denna mayn! Fortsätt så :)

Lilmo, du var fetast i den här men jag har ändå hört fetare från dig. Men soft text och nice flow! Diggar din röst :$ hiihihihiihih

Reffen var som sagt onödig, diggade inte den :/

Keep it up folk, 1 / Malsor
www.hoodrap.se | Levererar alltid hits snabbast!

2008-03-31 13:14
Kronqvist -  nope inget jag digga, har hört bättre

Sleez - Ngt av det bästa jag hört ifrån dej, texten va sisådär

Lilmo - sjukt fet fan, aldrig hört dej innan men det diggas, lätt bäst på detta tracket

Reffen - fyfan va keff :P

peeys
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2008-03-31 13:33
njae asså sådär beat!

Kronqvist: Skön röst, men hört bättre med dig man:)

Ref: nej nej! kunde blivit mkt bättre!

Sleez: Du har tatt tag i din mix asså :D kul att höra, Fett flow, bra text, bra jobbat mayn!

Lilmo: e dt lilmo från mesari? diggas, men tkr ändå sleez va fetast i denna!

fortsätt bwois!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-31 13:58
kronqvist. : har hört bättre med dig, men inget som var dåligt.. :)

sleez: helvete vad fett, varje gång du droppar ny låt är det den bästa jag hört med dig.. samma sak med denna, bästa jag hört med dig

lilmo: fetast mixning, tyckte din vers var asfet också..

peace

2008-03-31 15:37

Beatet är tung som fan, reffen är fett skön ett litet minus är att det känns som om ni har mixat olika? stämmer det? kronqvist det känns som om du har slängt ihop texten på 5 minuter, inget avancerat med andra ord! Men flytet satt som det skulle! Och sleez min broder, det va tungt,tungt,tung kan jag lova dej som nån sa där upp så är det lätt din bästa! Nice som fan! Lilmo har jag aldrig hört förut men digga din röst/dialekt som fan, men du hade rätt simpel text men annars fett! Keep it up boys detta va bra!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-31 15:50
tack som fan! det värmer. själv tycker inte jag detta är det bästa från mig, men jag ser att andra tycker så :) skönt att höra!

FLER?!
haha, vi bor på landet!

2008-03-31 21:37
hehe, ok ! fler ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-03 15:20
fett bra
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!

2008-04-05 17:10
tack! fler ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-05 17:46