Kidoo - När du kom in i bilden Shooz Fukkerz . Nylåt med mig ! Min sista låt här uppe på whoa , eftersom att ingen ger seriös kritik!Menmen ..Beat : Q-Loo Rapp : KidooText: KidooMixning : KidooHär är texten ochså om du vill ha den !när du kom in i bilden blev allting bra,timmarna börjar brinna för du gjorde mig glad//och du gav mig tankar som fick mig och skriva ner,hur jag känner varje dag när allting känns så fel//och jag mår ju bättre när du finns och ställer upp,du gör mig bäst i världen för jag vill bli störst//Inom musiken och du hjälper mig,jag skriver ner hur mkt jag älskar dig//Oh du ger mig en karriär som kan få mig att bli stor,för att stå på en scen hade varit riktigt coolt//och spotta på alla hatare för jag bryr mig inte längre,för jag vill bli stor så jag skiter i hela grejjen//Whoa dom kan inte ge en seriös kritik,dom bara hatar för rappar på ett beat//Så tackar dig kompis hoppas du lever kvar,en propps till min penna du är så underbar//HOPPAS NÅN GILLAR / GE IAF KONSTRUKTIV KRITK! PEYZ // Kidoo