I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CR-Mina minnen (demoskiva)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-03 17:34

CR-Mina minnen (demoskiva)

tja tja kolla in mina demoskiva på www.myspace.com/20cr

eller beställ den via min mail [email protected] för 30kr

kommentarer är välkommna så länge det innehåller kretik med lärdom

peace out och njut på

Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 17:49
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 17:55
Jag är ledsen man men jag ser fan INGEN potensial..
Det här är så fruktansvärt dåligt och
Marcuz är ingen bra förebild rappmässigt sätt.
Texterna är fruktansvärt dåliga.. Ja allt är fan dåligt!
Förlåt alltså men shiit lägg av med detta.
Någon måste ju säga det till dig och det finns inget MEN.
Du är helt enkelt på en så låg nivå att det bara är pinsamt.

Snälla förstå att du bör lägga av med det här!

Det här är min kreativa kritik!

Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment

2008-04-03 18:04
ok man får tycka som man vill absloute men du får gärna förklara varför du tycker det är dåligt istället för att bara spotta det ur dig
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 18:43
CR finns det ju redan en grupp. Med Vigge o Beväpnad Tjockis o dom grabbarna.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2008-04-03 19:44
ok synd för dom då att de inte har stimat namnet som jag då hehe
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 19:49
går ju att tilllägga att det ska utalas sir allså CR=sir
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 19:49

Dd_Dj P18

finns by the way inget cR kvar längre... dom har splittrats mm mm

2008-04-03 19:51
Du har inget flow! det låter som du rappat i runda slängar 2 veckor

tror inte någon kommer köpa!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2008-04-03 19:51
djfatboy P20

de spelar ingen roll hur de uttalas man går ändå inte och tar namn som redan är andvända på en cliq... fett dålig stil eligt mig... de e precis samma sak som att gå och ta en annan graffares tag och börja tagga själv bara för att man inte själv kan skapa sin egna tag

2008-04-03 19:53
Ja du när jag läste Daggen_ P0 inlägg så tänkte jag att han är förmodligen en avunsjuk snubbe, som har blivit dissad av dej! Men så checka jag din myspace, och nu håller jag med Daggen_ P0  till 200%! Du är riktigt dålig, såg att du vill att han skulle förklara men alltså det går inte att förklara, alla var verkligen helt värdelöst! Det går inte att säga nått poestivt om dej, eller joo en sak din myspace sida var snygg men inget mer!

//Oneunder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 20:36
bronkish får gärna utveckla och säga hur det ska bli bättre då

x-kon förstår din tanke men som sagt jag äger rättigheterna till namnet via stim mm

drezaz kan man inte förklara så ska man inte uttrycka sig

peace
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 21:06
Seriöst det går verkligen inte beskriva.
*Det finns blyklmupar som flyter bättre.
*Medel på SFI är högre än din nivå.
*I Introt till "mitt liv" låter det som en unge tutar med sin bobbycar. DU?
*Rimmen är totalt värdelösa för att alla är i stort sätt enkelstaviga. Det ända flerstaviga du får till är "vänner / känner" och det är nödrimmet hela dagen.
*Allt du någonsin släppt är inspelat utan rimschema.
*Du förmedlar ingen som helst känsla.(Förutom de hat jag känner mot dig.)
*Om jag skulle se dig som gatumusiker skulle jag skära halsen av dig med din cd..
*Ditt demo är så jävla dåligt att inte ens atmosfären skulle bränna de om du skicka upp de i rymden.

Om jag var din svensklärare, så skulle jag förmodligen hängt mig.

Jag verkligen hatar dig!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment

2008-04-03 21:23
ok tack för dina omtänk samma ord våre kul att hörr nått du har gjort någon gång

går ju att tilllägg just det där med svenska läraren att jag är dyslektiker
om du vet vad det är
men kul att det finns posetiva mäninskor här på whoa......... för det uppsaktas ju alltid

några mer som har lust att uttrycka sig om min demo med lite kreaktiv kritik
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-03 22:49
Måste säga det en gång till bara! Du suger verkligen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 23:12
För det första är det skitsamma om du "äger namnet via stim", det är ändå fett bull av dig att använda dig av deras namn. För hur mkt du än "äger" det så kommer det alltid vara deras namn.

För det andra, hur kan man ta betalt för musik som låter såhär?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-04-03 23:13
detta var inget jag gilla, behövs mycke mycke mera träning innan jag ens skulle lägga ner tid att försöka få tag på din skiva gratis.

Bättre på ditt flow och skriv bättre texter de är mitt tips till dig

puss

2008-04-03 23:31

Jag vart skit glad när jag såg "CR-Mina minnen" eller vad det stod.. trodde coast records hade släppt nått gammalt gott, så ser jag att det är nån som har baitat en av sverigest främsta rap grupps namn. och vill att det ska uttalas "sir" ?

ehh.. ajja, rap va inte din grej mayn, men beatet på första låten va fet, vare du som gjorde det får du gärna fortsätta som producent iaf ^^

P.

Fuck

2008-04-04 07:38
ok tack för er åskiter och yess har producerat alt som är på skivan
Musikstudio pannrummet
CR

2008-04-04 07:40
ok när det gäller namnet igen så är det dessutom mina insialer för mitt riktiga namn plus så visste inte jag att det fans eller har funnits någon grupp som heter så faktis men än då tror grupp än då inte fans för ca 20års så jag har varit före hela mitt liv sorry grabben
Musikstudio pannrummet
CR