Rain - Symfonin av Mörka Toner.mp3
Ja ni, sen jag börja på högskolan har det inte blivit mycket reccade, det här är andra låten jag kommer med sen sommaren 07. En text jag jobbat ganska mycket med så det är nog det som är låtens starkaste sida! Hoppas det ska smaka! All form av respons är välkommen! Länkar, välj din favorit:IMBER.SE : Högerklicka spara mål som MYSPACE : Vänsterklicka SPEEDYSHARE : Vänsterklicka _________________________________ Beat: ADprodRapp : JagText : JagMixx : Jag__________________________________ / Rainmaker
facebook.com/idiomatisk - fan page
Hur ska du kunna se vem jag blev? När allting som jag har är det jag lämnats med Hur ska du kunna se vem jag blev? För jag kan inte falla längre jag är ändå ner! Jag har aldrig nånsin fått någon andra chans För inga vägar bär mig hem jag hamnar annanstans Ja mena inget mer med de, det är en del av mig Fastän världen skriker stop sånt ser jag ej Jag ramlar snabbt fram från ingenstans ibland Och lever massa tomma dagar som en trasig man Har ingen chans på förändring i den världen här Ligger och väntar på tidvattnet och jag bär iväg Mot en ny dag snart hoppas allt bra igen Så när solen reser sig så är jag glad min vän Och inte finna mig själv under tunga regnmoln Men det är där som jag har vandrat å de bara känns som Att jag är präglad av den skiten som jag sett till nu Att mitt hjärta flämtar hårt det slår som ett itu Det är delat i mitten men jag kan leva ändå Allting är så svårt för att det bara blev så REFF Hur ska jag kunna fatta hur ska jag kunna leva När reglerna jag spelar efter gäller inte mera I min symfoni av mörka toner Där inget är bestämt bland alla gråa zoner Så Vad ska ja kunna säga idag? för att få vända tillbak – för att få vända tillbak till det som jag hade som jag tyckte var bra säg mig vad vad, säger mig vad vad vad? för jag kan inte offra mera förrän kistan bärs iväg så när ni gräver ner mig är jag inte färdig här Och när vagnen drar iväg mig från där jag vill va Så känns det svårt för mig att tro att det snart blir bra Jag springer runt i cirklar och jag saknar direktiv Och samlar bitar ur mitt liv för att få kunna va där i Så jag jagar horisonter för annars så blir ja lämnad Hör inte änglar spela mer på harpans sista strängarREFF Och där jag promenerar kommer alltid löven falla Och jag känner vinden öka när döden har börjat andas Allt blir kallt och grått allting tonar nu bort Och jag inser tillslut att jag har sonat mitt brott För jag har levt fler dar än jag har varit vid liv Och jag har fallit ifrån ovan det har tagit sin tid Och på min resa ner så slockna stjärnorna runt om mig Kan inte sätta ord på det med ens tvåhundra sånger Så jag skriker i mökret för att få märka mig själv försöker ge ord till känslan som jag känner igen Allting blir så fel planeter cirkulerar runt mig Känner hur jag krymper brevi himlavalvets under Tanken förtvinar allting lämnar mig stund för stund Allting blir jämt fel så jag känner mig ung och dum Tum för tum hah - så jag ramlar ibland Å ja väntar på att vattnet kommer ta mig i land
Tycker att det låter najs. :Flowet funkar :Beatet : skönt som fan :) :Texten var riktigt grym 10/10 :övrigt 7/10
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
Tack så mkt! :]
Första låten jag hört med dig regnet. Jag måste säga att dina beats är mycket bättre än rappandet. Inte för att säga att du var kass, men det är lite "stockholms-whoa-rapp"stuk på det hela. Texten är bra, men inte särskillt utstickande. För likt det mesta man hör för att hamna på min spel lista. Du låter som 16 inte 21, jag är inte taskig bara sann. Men jag måste också säga att du har talang, du är inte dålig bara tråkig
Blood on my dick or shit on my knife
Tackar så mycket för den utförliga kritiken! Ska ha det i åtanke det du skrivit till mig! All form av respons jag kan använda till någon form av utveckling i framtiden tar jag emot med öppna armar! Jag har nog gjort andra låtar som faller dig mer i smaken än denna, detta kanske inte blir en av mina hits men varje liknelse i texten har en förankring i verkligheten och därför är jag väldigt nöjd med den, inte bara en massa svammel som rimmar med andra ord!
Jag tycker att denna var riktigt bra Rain. Beatet är ju riktigt bra, och jag tycker du lyckas leverera riktigt bra, jämnfört med dina andra låtar. Jag tycker att flowet skulle kunna flyta lite bättre, det är absolut inget fel på det, men det blir lite tråkigt, försök att trixxa lite med ditt flow ibland så drar det mer uppmärksamhet och blir lite roligare att lyssna på. Sen så är det absolut texten som är bäst, absolut toppklass. 10/10 på texten är solklart. Men det är helt klart en bra låt, men trixxa lite med flowet.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Du har alltid varit grym när det gäller texandet, så blir inget klagomål på det nu heller. Dom senaste låtar jag hört med dig håller du flowet i samma takt som i denna, vill höra dig på ett annat flow, det är inte dåligt nu men vill höra något nytt :). Tycker även du ska testa nytt röstläge för det du kör på nu är det ända jag hört med dig också. Skulle nog va soft med antingen lite hårdare delivery eller mer laidback. Men det lät inte dåligt någonstanns! soft som förr. Beatet var nice.
varför känner jag igen beatet? välarbetad text känns de som, så de ska du ha credd för, gillar inte när man inte lägger ner själ i skiten. Flyter bra som vanligt. tycker dock att mixen e lite sämre än vad du brukar ha, men men bra låt iaf rain //Natur
www.myspace.com/naturmusic
Tackar så mycket till er tre :D vad kul att folk skriver! Jag håller även med er, det där är notiser jag tagit själv, det här är som mitt säkra kort.
Ska posta en grej här för kul som jag gjorde i januari nån gång då jag kör helt annorlunda:
kastade inte upp det i forumet i en egen tråd för jag tyckte kanske inte att sånt här hör hemma i forumet men som tillägg i den här tråden är det okej:
http://www.speedyshare.com/346595745.html
fler åsikter? :)
Har inget med första låten att göra: Haha ja den där dissen var lite roligare att lysnna på. Du borde köra så rått oftare. Fast lite tråkig för att vara en diss låt, men raden "där du är ifrån finns inget post nr" var fet hahaha
grym text, bra flow men lite enformigt som dom andra säger :/ men jag vet it om jag tyckte beatet passa. mne härligt ändå :) bra jobbat!
R.I.P
texten var bra :) och flowet satt fett naajs inlevelsen var mycket bra:) så de blir mp3 för denna:) peyyz
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
Jävligt najs!! Shit, keppeh up!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Jag stavade fel på lyssna
Åhå :D tackar till er som diggade helt ut :) visste att den skulle gå hem helt i nåns kvarter =)
Tackar :)
Gillar inte din röst alltså. Tycker den blir skitjobbig i längden! ;/ Texten var faktiskt rätt bra, men alldagligt flow. 80% på whoa använder detta flow. Säger inte att du är dålig, utan tråkig! Keep it up! Peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar :) Kul att du skrev, hoppas du kollar in min nästa låt också med mer respons!
gillar inte dina andra, men denna var fett skön ;)
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Robin Tack :)