I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hank feat Eddie - Kära Therese

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-08 19:58

Hank feat Eddie - Kära Therese

My man Hank, har spelat in den här låten.
Ladda ner och säg vad ni tycker.

Eddie från Illsense Allstars lägger reffen. Ni kanske minns dom när dom var och turnerade med MBMA.

Aja tanka o kommentera

http://www.speedyshare.com/593919197.html

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-08 21:21
Jag diggade beatet som fan, Om låten är sann som jag tror så säger jag bara rip! texten var riktigt skön ;Å</3
Rappandet flöt på bra också:)
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love

2008-04-13 16:20

Jag tkte att låten var skit bra, du hade bra flow också. Men refrängen tkte jag inte var sådär jätte bra men men, Uppar denna!!!

Snille-Blixten died, and Erazer was born!

2008-04-13 16:28
Detta va fan bra eddie du e fan skön ju
Geni

2008-04-13 16:34
padawon: tack så mkt, visar ju inte vad jag kan verkligen på denna låt då det är en refräng:)
men som vanligt, det kommer MYCKET mer snart!
Jag ville hjälpa hank göra en fin låt till sin syster och hoppas att framför allt han är nöjd men den, sen om det är en bra hiphop låt är en annan sak, men det är mkt känslor i låten.

2008-04-13 16:52
thx snille, thx pada for komments,, även som eddie säger att det här är ingen storhit utan nått som betyder för mig, joo som fan eddie. klart är nöjd med din reff, även myself men vet att jag missar på några ställen men gör så gott ja kan, kmr bättre med tiden, när ja kommit upp i ett halvårs rappande. men harre bra alla och skriv vad ni tkr och kritisra gärna än ogärna!!
Frid
bättre vara ökänd än okänd

2008-04-14 19:29
Personligen tycker jag du har utvecklats enormt mycket den senaste tiden, vågar knappt tänka på var du är om ett år.
Känslan finns där absolut och ett bra vokabulär som nån sa.
I den sorts musik som du gör tycker jag inte att grymma rim är särskilt viktigt även om du skulle kunna öva på det litegrann.. Flowet är nice men långt ifrån perfekt. öva på det med så kommer Ånge att vara Sveriges nästa hiphopmetropol.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-16 16:51
85 nedladdningar, 5 kommentarer. fan whoa skriv liteeee

2008-04-16 16:52
OFF TOPIC, fan primus är du aldrig på msn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 21:55
upp dåå

2008-04-18 16:38
upp nu, propps till mig och eddie

2008-04-21 12:51

två dagar, sen dör tråden