Sleez - Baby.mp3
här är en ny. till en tjej som jag började träffa för ett tag sen! jätte nöjd själv, men ge mig lite kritik.. länk finns : HÄR ge kritik , Peeaaace !
haha, vi bor på landet!
Jag ser något ljust jag säger inte det för vi är som brödrar men jag tycker du blir fan bara bättre och bättre, denna låten bästa jag hört av dig man, keep that fucking shit up! (Lite creds till mig för jag satt och fick trycka på recc haha) <3 Peace!
Detta Här Är Äkta Från Södern!
tack baby :D det värmer som fan <3 FLER DÅ?!
haha, vi bor på landet!
Blev glad när jag såg namet för jag trodde du hade gjort en låt till mej, men här ser man istället fick man en dolk i ryggen!:D haha! Nej men bror över till det mer seriösa! Vet inte vart jag ska börja, men en sak är klar iaf att du ska sluta med skryt låtarna och köra mer soft och love!Riktigt jävla soft och bra flyt i denna lätt din bästa låt! Men man märker lite på texten att du inte är van att skriva love eftersom du använder liten konstiga ord i bland för att få till ett rim typ som "dagarna är balla" lite svårt att förklara vad jag menar! Men flytet i denna låten va jävligt vast, deliveryn oxå! Texten va bra på sina ställen men, men fanns vissa saker som jag inte digga! Men annars helt perfekt ! Ha en trevligt dag på jobbet, nu har jag jobbat färdig så nu ska jag sova:D Pz softa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker om de där beatet som fan , du väljer bra beat :) Du får skicka nån gång ;) Texten var fin , du blir bara bättre å bättre, ,de är roligt å höra hur du gör framsteg. Bra flow, skönt deliveryn, så jag säger bara de blev perfekt.. YEAH ;)
Things can go wrong but life goes on...
detta var de bästa du gjort mannen
fortsätt så
nille här me hagel gevär
tack folks! sjukt härligt att höra .. och fler vill jag se ?
haha, vi bor på landet!
ska lyssna nu! langa text-
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Vers 1: Heey baby, jag lova dig att göra en låt// När jag träffa dig så hade jag nånting att le åt// ... när jag såg dig första gången, som jag smällte// Du är den första tanken när jag vaknar ur sängen// ... du är finaste, och helt enkelt bäst// Och den 29:e mars, vi somnade i samma säng// Det var, helt otroligt,, vilken känsla// Jag tänker på dig hela tiden, när jag ligger ensam// ... Jag har aldrig träffat någon som dig// Baby jag blir varm i hela kroppen när du håller om mig// Redan nu kan jag säga att du är en schysst tjej// Om du shi satt back i taxin, så hade jag aldrig kysst dig// ... När jag vakna på morgonen som jag kolla// Du är vacker när du sover, så jag kunde inte somna// ... Du skulle sätt mitt leénde som jag hade// Jag blir så jävla glad, när jag håller dig i handen// Reff: När jag ser på ditt leénde,,, så mår jag bra// Du är flickan i mitt liv, den enda som gör mig glad// ... Jag tycker om dig, och det vet du redan om// baby,le lite för mig, och sen hoppas på oss// Vers 2: Tänker på dig baby och jag börjar att se klart nu// om detta hära säger stopp, så blir det inget bra slut// ... Vi har inte många minnen tillsammans// Men dagarna som vi har varit ihop, har vatt balla// Kommer aldrig glömma den första dagen vi sågs// För jag var med en prinsessa hela natten, vi var två// ... Jag trodde att jag drömde, men det här var verkligt// Jag öppnar mina ögon, Allting jag säger är ärligt// ... Första gången som du var hos mig var länge// Hoppas att du kan fatta det nu, du är min ängel// Varje sek som jag är utan dig så är du saknad// Baby innan jag träffa dig, så var inget bra alls// ... Jag kan flyga till dig, jag är hög av kärlek// Jag vill aldrig mista dig, hoppas att jag är värd dig// ... Jag saknar dig som fan, ville ha detta sagt// Om du hade velat, så hade du kunnat släcka allt//
haha, vi bor på landet!
Vet faktiskt inte riktigt, bättre än dom andra låtarna på znap som du gjort, men addlipsen är lidde kassa och lite för mkt pauser men variering är alltid bra så + på det ändå. Mixningen, skippa den. Men de funkar väl mayne, keep up! förväntar mig mer shit från dig :) PZ / Marius
www.myspace.com/marius042
Mina damer och herre, jag ska nu bjuda er på en resa uppåt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket. det värmer som fan! :) skönt att höra .. FLEEEEEER NU DÅ?!
haha, vi bor på landet!
Riktigt fet mannen ;). Överskön va den, Det är din stil tycker jag !
Dina tänder är wack mannen, gå till en tandläkar mottagning// Mina rader är så tighta att dom är med i NE's rättstavning//
tack mannen! fler?
haha, vi bor på landet!
Yes Sleez is back med ny låt det e skönt o se. Introt ja tkr det va lite tyst tkr du skulle lägga nån sång eller be nån annan göra det eller så kunde du prata. Men asså beatet är jävlit skönt faktiskt så det fyller upp introt endå. Verserna: Tycker den e skön härlig känsla skönt flow som fan din röst är alltid lika jävla skön. Skånskan e dödande det är skönt o höra dig köra lite sånt här lugnt med en skön känsla. Raderna va bra du får det du ville säga antar jag, Men det känns som om du har allting det du behöver utan rim. Börja flerstava mer skulle du kunna få till nåra sköna rim så hade du kunnat bli en riktigt bra rappare även fast du redan nu är bra. Jag tycker reffen är skön du lägger den med bra känsla och en bra röst Härlig mix som du blivit en jävel på .
Geni
Skönt beat, Skönt flyt, ja fett chill helt enkelt!
www.myspace.com/jiikkemuzic
sleeez broshan, du mördade beatet in this mothafucka !! skiiiitfet mix!, flowet,texten,röstläget satt fint, diggar nt reffen så mkt, bra text, men fucked mixat där, iaf brosh riiiktigt tiiiight ! fortsätt:) /ShiiPaaN
tack boys ! fler?
haha, vi bor på landet!
fler vafaan?!
haha, vi bor på landet!
tyckte inte om den,beatet var skit,men lyssnade på mycket att skriva om den var mycket bättre
okejokej! tack.. :)
haha, vi bor på landet!
skärp er ? fler nu då :)
haha, vi bor på landet!
Abü, du börjar utvecklas ordentligt nu. Först "mycket att skriva om" och nu den hära. Bra text, bra flow & MYCKET bättre mixning än dina andra låtar. Fortsätt såhär mayn! 1.
tack mannen! sjukt kul att höra :) .. riktigt nice ! fler då?
haha, vi bor på landet!
kom igen nu whoa! JAG VILL HA LITE TILL?!
haha, vi bor på landet!
våning 1 tack ! here you go !
Detta Här Är Äkta Från Södern!
word på kronan !
haha, vi bor på landet!
sista upp , sen skiter jag i det !
haha, vi bor på landet!
måste uppa en gång till!
haha, vi bor på landet!