Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tellém Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records Toppen & Estet tar detta!
SpiceBoys vs. Gosk Records
Hubler och bross var iaf sämst, katastrof faktiskt. Ni kör inte en enda bra rad som förnedrar någon i tell'em. Liksom, ankan festar med nakna killar? Pinsamt killar, trodde ni var bättre än så.
- OKAAAAJ
Attityd är riktigt tunga!
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
bross la bästa raden i kvalet - scarface coffe la bästa raden i rond 1 - nu är ni ute och cyklar för ni fick en cykel på köpet
För övrigt tycker jag Melvin lägger det skönast i hela rond1, sjukt skön text/flow/lyric o inte tala om röstläget =)
Prendel e fet i denna rond! Håller på schakephuloc! Hubler o bross va också feta o gosk!
^^
Hoppas Hubler & Bross vinner allt :P
Jag är KEFFFFF Pruppen Din Prupp jävel!!!
Alltså jag tycker att klassskillnaden ligger mest mellan: Civenom vs. Tygla din slyna Hubler & Bross vs Tellém Tidsdödarna vs. The Larssons SpiceBoys vs. Gosk Records de andra är svårare, men de här fyra måste ju bara gå vidare enligt mej :D
vi möter ett par cp-barn, som ser ut som dom har haft samlag med en EL-central" hahaha
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
bara står där orden kommer aldrig fram// lika bra på rap som elegant e på ramadan// fetaste raden i rond1, så jävla sann också hahaha tjockis elegant
vafan ska man fasta o va lat när man kan lasta med mat
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Beat On The Brat, With The Baseboll Bat .
propps till
Dr.Tuck P18 Inte bara att allt finns där utan snyggt o prydligt också =)
Graffare
2008-04-25 23:39
hmm.... Melvin skulle kunna knulla hela tagteam ensam:P
-
Propps till Dr.Tuck :)
Frowdan // ATTITYD CREW
Vikt P18 &
Frowdann P16 Tackar :) Kommer troligtvis lägga upp rond 2 osv sen med :) har nån kvalet på .rar så skicka till mig, skriv pm!
Har fått tag på kvalbidragen nu & dom som inte gick vidare. Kommer lägga upp dom på sidan inom nåt dygn.
Vikt P18 hehe tack så mkt! Klart man måste smyga in en diss till sin lagkamrat, så länge man samtidigt får de man möter att verka sämre än lagkamraten, eller nåt.. haha :P
elegant digga den oxå! han skratta som fan!
www.myspace.com/melvinjunkyard
www.myspace.com/melvinjunkyard
Nu finns även kvalbidragen att tanka på TagTeam sidan!
"SUPERLÄNKEN" ;P
Tycker faktiskt inte The Larssons och Hubler & Bross var så bra i rond1, tidsdödarna och tell'em gav de en bra match iaf. Men vet att domarna är lite kär i The Larssons och Hubler & Bross så de går väl vidare i vilket fall. :)
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Lyricist
2008-04-26 11:09
Vem är krille i tidsdödarna ? tycker han låter rätt lik Kriss :S
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Tygla din slyna va ju fan as skön, diggade den nog mest efter high coast.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har en skinjacka, tycker det manligt// doktorn har en jacka gjort av insekter för skräddaren kan bugsy! så jävla bra:D
tävligen står still!!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
quiroga: Vad vill du ska hända? Domarna fick bidragen för cirka ett dygn sedan och de ska bedöma 25min musik med kompakta textklusters och bedöma bidragen mot varandra och dessutom skriva omdömen om alla bidrag. Ge dig. Kaggen har förövrigt inte varit inloggad på whoa sedan i måndags.
Civenom kissar ju på tygla din slyna
♪ ▄ █ ▄ █ Peace
Ta tid på er o dömma blir så mkt bättre då :)
^^
kriss lägger nog skönaste versen " du skulle inte ens va läskig om du va en soda stream" klockren ^^
nah efter nåra lyssningar så tar spiceboys gosk lätt melvin sååå tight denna gång
Geni
Sitter o röstar nu här. fett mkt o skriva. snart klar dock
Helt Klart! Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs. Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs. Tell'em Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records
Medicc
Helt galet så bra Kriss är .. Fattar inte är det bara jag som diggar han? haha, 9 av 10 rader han skriver är klockrena asså. Kaggen ligger i lä asså haha
när e de klart om vilka som gick vidare?
Vice Versa!
haha jag sitter fortfarande o röstar! Har hållt på i 3 timmar nu. många jämna ronder måste jag säga.
finns det chans att restultat och röster kommer ikväll?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
rond 1 är ju grov om man ska säga mot kvalen iaf haha ^^
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
ja hörde just att våra motståndare hade förlängt sitt bidrag, det betyder visst att de va rädda för en förlust, Booohoooh... men de va bra ska oxå säga
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Elegant P18 Jag tror inte det om jag får chansa. tror att mfs är ute o super o raggar fruntimmer faktiskt.
(det är ju endå lördakväll)
Om jag får tippa så kommer dom upp imorn. kanske har fel dock
B<OHHO Tonii! :)
Vice Versa!
Lyricist
2008-04-26 21:38
The larssons vinner no doubt
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Toni-Angelo P19 : ja hörde just att våra motståndare hade förlängt sitt bidrag, det betyder visst att de va rädda för en förlust, Booohoooh... men de va bra ska oxå sägaförlängt vårat bidrag? rädda för en förlust? haha.
vi hade 2 verser var.. precis som du och cb egentligen borde haft,
synd att han inte hann recca sina 12 sista ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaahh INFO mayne . BOOOHOO
Vice Versa!
LOL Karlic träffar sin flickvän på nätet som spiderman :D
Attityd vs. Sickwords Civenom vs Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tell'em Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records Borde det vara helt ärligt. Dock är det jämnt mellan Hubler & Bross och Tell'em men pratglad och ankan har mer på hubler och bross. Dock så vet man ju vilka som vinner pga domarna. Word på victorr!
TAROM!
kommentar 500!! Och melvin låter som pårökta gammelsmurfen
B
Spiderman och nätet vitsen är ju tok-spelad.