Prendel & Dr.Död - TT08 Kvalbidrag
Hejsan hejsan. Kul att veta vad folk tycker om det, så jag slänger, även jag, upp laget i frågas bidrag.Länkjävel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker den e sjukt nice :P men prendel e klart bäst :P diggar hans röst och flow som fan,
Jag gillar Prendel och jag gillar fan doktorn lika mkt. Prendel har skönt röst, är kul och har skönt flow. Doktorn har grymt sköna texter, skönt delivery och skönt flow och skön röst. Skönt!
rimmen och texterna ju feta. speciellt jåggans. Men det är liksom inte battle nånstans
work some magic
Skivsamlare
2008-04-09 12:49
wordar brodin lite.. men det är ju bara ett kval också.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Kul att ni gillar! Brodin1 Grejen var nog lite som Hubler säger; att det bara var kval, kunde ju inte nämna någon då jag inte visste vilka som skulle delta (därav nämnde jag bara domarna). Men det ska det bli ändring, bannemej! Upp (sida2 redan?).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jågge har sjukt fet text, härliga rim, synd bara att jag hade dem i mitt rimblock, haha.. Skönt flow osv på hela låten, bra jobbat boys..
be the change
Lyricist
2008-04-09 16:55
"jag sniffar övergångsställen" och Prendels hoppa-från-balkongen-rad var fantastiska:)
töömmmen upp!(Y)
tungt grabbar hoppas att ni kan komma långt
Geni
Grymt skön låt, kommer säkert gå bra för er.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
håller i gång raderna var sköna
Wiiieee
Fränt! :-) Pascalidou / Up numbah two
Mycket bra gjort grabbar, hoppas det går bra för er :)
jag tycker personligen att ni båda sög speciellt prendel / din hemliga beudrare
www.youtube.com/prendel
jävligt okej , gillar introt mest haha !
Thanks you guys.
Tycker det är skitbra, näst bäst i kvalet IMO. Älskar Doktor döds texter och rim!
Går ni inte vidare kastrerar jag mig :D
Karlstad Finest
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
skön låt grabbar:P jag gillar doktordöds röst och prendels lite grann
Djävulens Sal......
vad heter orginal låten till beatet?
Karlstad Finest
DaHla_K "Eminem - Without me"
Det var nice flow, text osv men saknar attityden =S
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
tkr de e riktigt coolt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Fett nice :O Förtjänar ett upp :)
Men du utalade Ramlösa fel doktorN ;)
dede Kan hända att jag gjorde det. ;/
Tack mamma. :)
fattar inte asså , värkar som du har klunkat 24 redbull innan du kör , du e galen :D peeeys keep it up
383 mannen vi slaktar bijaces !
Senneh, haha :D