Vet inte om de är nå fel men här e texten : Bloms rader : de var längesen jag rappa men nu är jag tibax // de var för kasst matte jag skiter i ditt svar// för Jag lägger det tungt ja lägger de cleant // du är bäst i världen i din egen fantasi // Inom rapvärlden kommer jag alltid vara störst (STÖRST) // Vill du battla mej kom upp till min nivå först // För ni vet jag droppar alltid mer än tungt shit // Vill du möta dej med mej tänk på delivirYWT! // Jag vill ge ett finger till alla dom som hatar // de jag genomgått o musiken jag skapat // Inte rappat länge men är i hopp på att bli bättre // Så droppar jag punches lika hårt som en smäll på käften// Vad äre det för skit om att jag inte kan flyta // Du håller på drunknar och jag är högt över ytan// Jag skiteri detta ja nu signar jag ut // Det här e flerran o blom lyssna o njut //
reff "adde blom" det är ju så jag presenteras// "adde blom" sluta fantisera // "flerran" ja ni ber ju om mera // "flerran" de e så vi leverar // x2
Flerrans : Ja han är tillbaka ja ni vet ju vem // när ni hör denna röst är det bara att vända hem // ja han lägger de skönt o han lägger de cleant // ni måste fatta dessa rader de e... tungt shit // att vi droppar tight shit de är inga problem // lyssna noga på vår låt de finns inga talfel // att flyta som oss måste ni ta simlektioner // för ja o blom kör på i våra egna divisioner // det här är ingenting som vi kallar skrytrapp // för ställ dig mot mig, o ja kastar dig iväg som e grytlapp// Ni kan kalla mig va ni vill, kalla mig för galen // för när ja släpper mina låtar vill alla jävlar ha den // Vi har gjort de här förut o vi gör de igen // de här är några snubbar ni kommer att känna igen // direkt från gävlestad, ja från brynäs till bomhus // jag säger bara en sak,DON'T FUCK WITH US //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.