Langar upp hela texten när man endå är igång! Vers1: JiiM Så jag sitter nu med pennan och skriver om mitt liv. Jag berättar massa saker som har hänt i mitt arkiv. För jag börjar nu från början,då när allting va så knas. Då när livet rasade och rasade till nästa fas. Jag va fast i ett system , ja fick mer o mer problem. För jag började med skiten ,denna pressen va extrem. Jag raderar massa minnen men va fan är intressant? Man vill vara elegant, man vill skina som en diamant. Ska sluta vara deppig, ska sluta vara negativ. Ska ja hålla huvudet högt, ska ja tänka positivt. Ska ja vara rak ryggad ska ja kämpa igenom allt. Ska ja strida i genom eld, ska jag kämpa igenom mörkt och kallt. refräng 2x Så snälla hjälp mig för ja hittar inte vägen. Är det fel på mig, eller denna världen? Det finns en dröm och jag lever faktiskt i den. Jag pallar inte detta mer jag vill tillbaks igen. Vers2: JiKKe Jag orkar inte mer, att leva i en hemlighet. Försöka jobba övertid för att leva verklighet. Kämpa ihjäl sig, Medans tiden den glänser. Försöker komma framåt, Men svårt att vissa känslor. Från början till slutet, Alltid samma känsla. Stunden av att glömma bort sig själv att vara ensam. Jag orkar inte mer, För jag pallar inte kämpa. Kommer aldrig riktigt fram, Men endå käna längtan. Försöker vara ryggrakad, Strida genom allt. Men i själva verket, har jag ingen chans. Så jag tänker ( ja tänker ) på allting jag haft. Från längst in i hjärtat, till att tappa all kraft. Och jag försöker verkligen - men kärlek det bränns. Varför ska jag kämpa på - om endå grinden stängs. Så jag ger upp, För tiden är över. Kärlek, frihet, är vad jag behöver.UPP NU WHOA INNAN TRÅDEN DÖR!
www.myspace.com/jiikkemuzic