asma & da addict - Tell'em [beetsnätchuz]
yessur! saker & ting händer i våra studios & textblock. just nu håller jag på med mitt mixtape som går under namnet och addict pusslar ihop sin studio hemma. för att inte bli uttråkade startade vi en liten grupp i smack-a-hoe kollektivet som vi kallar för beetsnätchuz. beetsnätchuz To jack a beat and deliver better performances than the original author until we reach indescribable success & wealth. så här är resultatet av tanken;asma & da addict - Tell'em det är en salig symfoni av danska & engelska på stulna beats. holla! www.myspace.com/asmamuzik www.myspace.com/daaddict för mer info- håll er uppdaterade. one!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyrics;addict:
ka ik beskrives med ord, eller siges for mange gange// for mange fyldte tanker sidder stadig indebrändte// som en gammel vammel lugt, ätset fast i min hjerne// fjernt beliggende i mit indre mindes ägte sande kerne//
men fuck, jeg gör det gerne, körer stilen ignorant// druknet i flashy magazines plus lidt vodka curant// fucked op på coke - forsvinder jeg stille väk i tågen// blodfyldte öjne personificerer farligt våben//
asma:
listen how we get it poppin - listen now we did it first wont keep ya head from poppin fuck it u should see our work ill prolly die from rockin - oh shit that'll never work spittin that shit that make the psychopathic killa in seven hurt
we smokin better herbs been shootin this led since birth aimin mindblowing punchlines - now now how do ya kevlar work man we ahead of jerks - fresh like hell we're given troopers proud like fuck cause we cut up the beats of these swedish producers
---asma: we got ya girl over here - dancin in that yellow thong got better gear over here smack-a-hoe dont ever spell it wrong she want that gucci prada and that fuckin L vuitton ill tell her couchie's nada HOE now kiss my fuckin smelly zone
addict: nah, fuck det shit mayn gider fandme nada shit det crap// kaster lyriken rundt og fucker op tracket bräh// get back, fuck af - sidste chance før du dør luder// (smack-a-hoe bitch) (bitchslap/gråter) så nu står du der og tuder//
asma: ill leave u with whiplash spit that - our motto is - get cash step back u aint never met peeps like us - ill leave ya hoe bitchslapped pinned down g-get that? an i aint marryin no medioker greedy hoe i want a bitch that sucks my dick and smiles in my my video
da addict: så si hva i vil, smile eller grine, vi smadrer jeres fjæs// hvasså flæber kællinger - prøv at smile med en brækket kæbe// og i ka kald mig farmand for det mig tar jeres lommepenge// så er lommerne tomme - kommer i sgu til at gå tomhændet hjem// ---
asma: im smackin hoes but im lovin those fuckin asses tho we livin ghetto life with drugs pistolas cash and flow we better off in projects mayne - that shit is actual we poppin coppers mayne - stop! we got them gats on go
lets step that gas pedal - we movin up man full throttle i aint drinkin unless that trick serves me a full bottle she got that swoll body - shi, shi - shit mayne the crew round here know she got - shi, shi, shit for brains
da addict: nu vælter jeg rundt i min koger - helt fucked op og pissestiv// knepper din tøs og ler af dig når hon sætter pinden i gear// rider rodeo, gir en fluffer mens du sidder der// og kigger på når daddy gir din babygirl pikkelir//
jeg gir ik en fuck, kald mig psychopsykofuckingpat// for jeg er landeplagen der spreder sig som pesten mayn// så vil du ha en bid af kagen, kom og smag på det dirty shit// smack-a-hoe up in here yeah - u fucking heard me bitch//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"ll leave u with whiplash spit that - our motto is - get cash step back u aint never met peeps like us - ill leave ya hoe bitchslapped pinned down g-get that? an i aint marryin no medioker greedy hoe i want a bitch that sucks my dick and smiles in my my video" Grymt flow, big ups. Brutal låt. Props till både dig och addict!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
fet fet! :D diggar denna som fan xD
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
får kolla detta ikväll ;D
lost in skåne
tack psycho & spear, och jes gavle. gör så! kicko_ menar du att du ofta hör en svensk på engelska & en dansk skryta helt mycket om att slå horor osv på stulna beats eller vad försöker du säga här? :) fler?
den va najs. tog ett tag för mig att fatta att det va danska dock xp diggar speciellt asmas flow. fett
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
Jag tycker att da addict ska kö på engelska diggar han mer då.. asså danska är inte precis nått som låter bra i mina öron :P men asma la det tungt :D
fett fett.. .. kefft beat. grym rap! Mer hiphop åt folket. lägg ner techno soundet!
Allt är sant på internet.
asma gjorde detta fett nice med engelskan text/flow och dom andra digadde jag inte för jag fattar inte danska heh och beat fett nice =) asma fortsätt du är fan grymmt bra
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
vafan länken funkar inte för mej :( ngn som kan langa en ny?? Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
haha den funkar=)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
jo det gör den säkert, men för mej så funkar enbart denna inte :S alla andra speedyshare länkar funkar :S Peeys
för dom som den inte funkar för langa msn till min gästbok så får ni låten =)
Deeen är fet :D älskar dansk hiphop ftw ;d
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
yeah, tack peeps. ni måste öppna ögonen för dansk rap alltså, dom har kommit så mycket längre än oss i utvecklingen. kolla bara på trools, L.OC. så ser ni, där är det inte några rymdskepp & lila t-shirts inte. fler?
Tungt skit as usual.. Addict är super på danska alltså :P peeeys
sjukt fet låt guys, fett cool blandning me engelska och danska inte direkt något man hör ofta här.. Gillar mixningen som fan med, grymt jobb... keep up smack-a-hoe peace
lost in skåne
tungt! ge grabbarna lite mer kritik nu!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
försöker säga att ni låter samma jämt i mina öron, ända gången ni blir bättre är när beatet e bättre..min åsikt
asma o addict lika fett varje gång...har inget o kritisera ni gör de klockrent! ÜberFedt! peace
asma har blivit riktigt tung asså!
riktigt jävla sjuk låt låter så jävla gött när addict lägger sina rader allt sitter som de ska! Peace
"she want that gucci prada and that fuckin L vuitton ill tell her couchie's nada HOE now kiss my fuckin smelly zone" Gillar raden, riktigt snajsigt. Låten i helhet är ju ganska långtråkig men den var faktiskt riktigt bra. 8/10
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
tack för comments, fortsätt tanka & sprid kärlek i tråden <3 och word på asma, ni måste få upp ögonen för dansk rap, det är på en helt annan nivå än svensk rap o hiphop! vi kommer iaf släppa mer, så håll ögon o öron öppna för new shit =) pejs
http://www.myspace.com/daaddict
Tung fan , jävligt skön låt,, addict lägger de tungt som få. Asma din stil är ju sällsynt... Den låten var en riktig höjdare :) Yeahh
Things can go wrong but life goes on...
över fet låt :D asma tung som vanligt, Addict sken fan mer än solen :D Vad e det för beat ni kickar på?? Peeys
nice fan!
www.myspace.com/melvinjunkyard
Asma la det flyfett.... Men en sån här låt med danska i skulle kanske passa bra när man sitter på en klippa i Bornholm med en rö pölse i vänsterhanden och en rökt sill i högra och en kall bärs vid sidan av och kollar ut på havet..... alltså jag är inte mycket för dansk rapp. Sen tycker jag, eller är sugen på höra nått lite annorlunda från din del asma.. som någon annan sa att allt låter rätt likadant allting.. skulle vara kul med lite variation för du har ju kapaciteten för det. Men en helt okej låt ! tackhej.
Ingen tar mig.
tack för kommentarerna peeps, jag venne om det är skryt topicen som gör att folk tycker det låter likadant eller vad det är. det finns hursomhelst låtar som inte är skryt.
är det flowet så well, jag flowar så - helt enkelt.
www.asma.2u.se in där & hämta min EP. ''invincible thoughts''
håll ögonen öppna för stay silent mixtape!
upp!
UPP!
...
asma , du har alltid övertygat mig om att det fortfarande finns bra rap kvar. sen slänger du upp den här låten. den här låten kommer pumpas i stereon och mp3n dag ut dag in. beatet och ditt flow sitter helt perfekt. din rap på engelska är det bästa du har gjort.addict , första gången jag hör dig. men du la det riktigt fett, för mig är du en liten nykomling men du imponerade på mig riktigt rejält. fortsätt att lägga upp mp3or här på whoa. vill höra mer av dig och asma tillsammans, ni två är ett tillsammans. sedan att du rappa på danska i din premiär i mina öron var något nytt, men som sagt, det var ruskigt härligt. en blandning är alltid härligt att höra. man hör bara svenska/engelska nu för tiden. så ruskigt bra av er.
låten i helhet ; texten är väll lite tjatig men tajmad in i beatet. mixningen är alltid lika härlig och clean. flowet på er båda är överklass. en klockren 10 blir det av mig. :)
PEACE UP ASMA & ADDICT!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
inget illa menat, men ert smack-a-hoe kanske e liiiite likt Kill-A-Hoe av J-Zone.. vet inte om de e me flit eller av en slump men om du inte viste de tänkte ja bara påpeka de så du vet :P. som ja skrev tidigare, nice track!
Håller med
_Kicko , känns som om man hört ett par Asma-låtar så har man hört alla. Ganska lika flow, inget bra budskap och snack om bitches typ. Tråkigt!
Och
-asma P21 hur ska vi veta att dansk rap har en helt annan nivå än svensk när vi inte fattar ett skit av texten? Iaf inte jag, fattade några ord sen fick jag gissa mig till resten. Fresh video dock. Lyssnar på Adam hellre!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
whoa, tack för kommentaren krylleh . alltid soft att få en sån sorts comment - känns som alldeles för längsen. håll koll när stay silent kommer ut om du gillar detta. har imponerat på migsjälv faktiskt. peace man! melvin; hatare kommer tro att det är en bait oavsett vad jag säger, men det är första gången jag hör att det finns en liknande konstallation. jag är inte förvånad tho, eftersom det inte är ett speciellt påhittigt och originellt namn. yeye, jag skiter i - J-zone & kill-a-hoe kan suga min! ;D cool att du diggar låten för övrigt. ska komma ihåg det tills nästa gång du dissar mig. ha det.
isen, det är ju en smaksak. här nere fattar vi danska, och danska is that real shit. anyways, det kan vara din smak & så - men att säga att det inte finns något buskap i några av mina låtar eller att alla är samma är bull, och det hade du vetat om du haft mer asma i dina öron. väljer du bort det är det ditt val. och anledningen till att kicko är lite bitter är för att jag loopade hans crews beat, skulle jag gissa. men ok, då är ni två - jag tycker ni ska kramas :)
asma P21 som sagt, sist vi mailades sa jag att jag e done med dissandet emot dig, det kommer stå fast oavsätt vad du säger om mig, vill ingen något illa oavsätt vad :P
gillade asma i denna låt konstigt nog, brukar inte gilla dej.. de e nog de bästa du kickad. addict näääfan, skippa danskan!! drog ner låten
-pack you'r bags man, you are a tourist!
det är ruskigt tråkigt att whoa inte ger den här låten mer propps. den fjörtjänar så mycket mer. UPP NU WHOA!
tack quiroga & krylleh. upp!
yeah, thx peeps.. upp!!
http://www.myspace.com/daaddict
upp!
måste uppa igen. asma, ni har fått propps av min skola. har spelat upp låten för några årskurser som ett exempel för rap. och folk gillar det! :)
tack <3
på da addicts så låter det som han inte kan några svenska ord ? och liksom, din text var bra asma men fattar inte vad han gör ? leker han ghetto eller nått ? haha
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S