JoshaN - Förlåt Jaoow, Ny låt. Lite känslosam men sånt händer.Säg nu vad ni tycker för denna betyder mycke.SpeedyLänkText: JagMixning: JagBeat: ShadowvilleRap: JagLyric:
När du känner dig ensam, ja vet hur de känns.//
När ett hjärta e sårat å tårarna bränns.//När du ej kan gå tillbaks, när allting går i kras.//När du saknar alla minnen, som försvinner varge dag.//Så vill ja, att du ska reagera på känslor.//En timme me kärlek, eller ensam i veckor.//Ja har gjort mitt beslut, ja ska sluta vara player.//Innan fanns där ingenting, men nu hör ja va ni säger.//Ja förstör å ja sårar, å ja sabbar deras liv.//Men när ja väl e ensam å står själv, så mår ja skit.//Förlåt för allting, förlåt för alltid.//Ja vet att mina ord, inte betyder någonting.//Text + ett beat, å mina känslor blir en låt.//Men att säga hur ja känner, de har alltid varit svårt.//
Så ja vänder mig om, å ja fortsätter gå.//Efter alla mina svek, de räcker inte me förlåt.//-------------------------------------------------------------Ja förstår om ni hatar, men ja fäller en tår.//För alla som ja sårat, å strött salt i deras sår.//Ja vill gå tillbaka, å ställa allting till rätta.//Förlåt förlåt för alla lögner, när ni har varit äkta.//De er som ja älskat, men vänt bort min blik.//Förlåt för vem ja e, å att de gick som de gick.//
Vad mer kan ja säga, ja ångrar som fan.//Hur ja har behandlat tjejer, istället för å va en man.//Men ja står på samma plats, som ja alltid varit på.//Samma jävla ställa som ja sto på igår.//Men de starkaste minnet ja har i mitt hjärta.//E minnen vid stranden, å den kyssen av smärta.//En hemlig kyss i mörkret, den första ja älska.//8 månader kom efter, fan ja saknar den känslan.//Men de e borta nu, kommer aldrig tillbaks.//Å de ända ja vill, e att allting blir bra!//
Mycket fin beat. Kompressorn på beaten låg snyggt, mixxen helt okej.. mastringen ... nja. Tror inte du/ni mastrat detta. Rösten soft som fan... texten helt okej, låten är inte dålig. Du kunde nog gjort detta fetare tror jag men överlag en soft låt. Peace