I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder Feat. Sleez - Sätt ett mål

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-16 01:09

OneUnder Feat. Sleez - Sätt ett mål

Yo!

Här om dagen tog jag ledigt från jobbet, Men efter några timmar blev det tråkigt eftersom jag är van att jobba konstant hela dagarna, så jag frågade om sleez och jag skulle kicka och han backade inte för det! Men ingen av oss kickade den dagen, men igår så skickade sleez sin del och men hade fett med jobb igår så jag hann inte, likandat idag egentligen men eftersom jag frågade honom om vi skulle kicka så måste jag ju själv fullfölja projektet! Är trött som en jude jobbat 2 dar i sträck utan sömn, så min vers och reff är jag inte nöjd med, men jag var tvungen att göra nått iaf eftersom jag fråga honom!  Men detta är vad som blev av iaf! Checka gärna och släng en komentar:)

P.S Fett med kärlek till folket på IntiSol!!!

http://www.speedyshare.com/720863528.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 01:14
Den va nice riktigt skönt beat också och ni lägger de bra (: är de free beat eller prod? checka min nya låt också första sidan i audio Nikko - Jag älskar dig bror Lägg nån kommentar om du har orken :) Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 01:14
Jag vill även påpeka att min text är sann, är trött på folk som komenterar att jag ljuger i mina texter! Vill inte höra avundsjuka komentarer tack! Då behöver ni inte ens komentera!

Här är texten oxå!

18 år men har redan gjort det mesta här i livet//

Lämna sverige för starta ett företag i chile//

Under tiden, har så har jag träffat zamorano skakat hand med presidenten//

Flygit helikopter, åkt en hummer-limousin pga IntiSol´s affärer//

Spelat golf med några av dom rikaste i landet//

Till och med haft 6 miljoner kr rakt i handen///

Inte mina pengar men att hålla dom gav mej blodadtand//

För jag vet att min vision,om IntiSol kommer ta mej dit strax//

Visst jag är redan nöjd med det jag lyckats skapa//

Klart jag skyter om att jag har mkt pengar för jag vet att skiten gör mej hatad//

Men jag bryr mej ni är bara avundsjuka//

För att jag har lyckats och kan skyrta//

Så jag tackar alla dom som har stöttat mej på vägen//

Dom som har fattat värdet, alla dom som har litat blint på mej under färden//

2008-04-16 01:26
tyckte reffen borde vart soft, men du mumlade ganska mycket. skåningen la väl de ok, din vers tycker ja började soft flow och deliverymässigt, men du tappar de lite på slutet. innehålls mässigt, nja, de e samma tugg som dom senaste 10 låtarna. tyckte dock som tidigare sagt att början på versen va soft! peace
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.

2008-04-16 01:51

Nikk0_ P17 haha ja det är proddat vad skulle det annars vara?

orup P20 Ye jag vet ,jag ville oxå att den skulle bli soft! Men är helt slut, sönder pressat schema som jag förklara där uppe så jag hade inte mer energie! Och jag förstår va du menar med flytet, början är jag nöjd med själv nu när jag lyssnar! Angående texten, så har jag sagt till mej själv nu att det jag säger i mina låtar ska vara sant så det jag skriver om är sånt som händer eller har hänt i mitt liv så är medveten att det är tjatigt:) Men nice att du gillade en del iaf!

Mera?

2008-04-16 02:09
satan 18 år och har redan gjort allt detta.
va stolt för de du åstakommit!

till låten
diggar inte sleez röst, annars är han bra.
oneunder: tycker de låter helt okej men börjar bli lite uttråkande med att du snackar om dina pengar osv, MEN denna var ju lite ny fakta i så lite omväxlande!

keep it up boys
pz
Sleep is the cousin of death

2008-04-16 05:23
TackTack .. Orup: jo, jag håller helt med dig! dom första 8 raderna blev jag nöjd med, men andra halvan blev jag 100 med . men tack för du kolla :) .. tack till alla andra också . fler ?

Det känns som, jag har skrivit i hela mitt liv nu//
Sen jag börja med musiken så har jag haft skitkul//
... Jag lever som jag gör, skiter i alla andra//
Vad dom säger till mig , även om det varit fuckat//
Men jag skiter iiiii ,,, Det här är mitt liv//
Om jag håller min käft, så bara knip din//
Jag har allting här som jag kan önska mig av livet//
Min baby, min familj, och mina vänner har jag skrivet//
Så jag, Plockar pennan ännu en gång och mitt rimblock//
Tackar alla dom som har stöttat mig i min hiphop//
... som jag mår nu, det kommer aldrig gå slut//
Även om det varit fuckat, så går jag på spår sju//
Jag lever i min egen värld, och kommer aldrig ut//
Men jag veeet, att någongång så tar det alltid slut//
... Men jag vill inte, så jag lever på mitt sätt//
Därför som jag mår bra, går aldrig tillbaka till ett//
haha, vi bor på landet!

2008-04-16 10:36
Jag  halv gillar de här faktiskt  sleez du la de riktigt bra faktiskt. saknar lite energi och glöd i de du gör fortfarande men annars riktigt nice.

Drezaz du lägger reffen skönt och jag tycker du har lyckats få ett härligt flyt i reffen, men den där riktiga känslan och energin som du brukar ha den får du inte riktigt till men de va en skön text. å jag förstår dej i texten klart du ska vara stålt över de du har byggt upp.
men så e de ju visar man att man har lyckats med någe så får man räkna med att folk iriterar sej så jag hoppas du e berädd på de. men kul att du står för vem du e och vågar visa de.

men till helheten av låten den duger mixningen va sådär faktiskt. men den funkar. jag har hört bättre låtar, men endå så e den här duglig faktiskt vissa saker e  riktigt skönt i den faktiskt
och drezaz du har fått en mer stabil grund i din röst och har full kontroll över din röst och det e kul å höra.  fortfarande lite fronda över de hela men ska inte påpeka de någe mer du vet om de och du vet va du ska göra för å få bort de. men de va endå en skön vers.

/Mats

Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-04-16 14:16
har aldrig hört oneunder innan men de lät soft, reffen va nice, och sleez har iof startat beef mot mig, men tycker han lägger de sooft i denna trots hat mot han,

2008-04-16 15:44
 B.N.B X0 Jag är inte stolt över sakerna i sig, jag är stolt över att jag har lyckats göra skiten själv utan nån rik farsa eller liknade! Sen att jag fått vad med om saker redan efter 18år som inte folk får vara med om under hela sitt liv ser jag bara som ett plus:) Och skoj att du diggar låten:) Angående tema så blir det samma svara till dej som till orup:) Men tack!

Mr-Banditen P27 Tack så mkt:) Jag är förvånad att folk ens har gillat det så mkt som dom har gjort, med tanke på omständigheterna! Jag var helt slut när jag spela in! Och eftersom ag har sagt att min texter ska vara sanna framöver så kommer mina teman vara mkt så här! Och jag är beredd på att ta alla den avundsjuka skiten jag kommer få:) Tack ännu en gång mats det värmer:)

BeejG-M P0 Aiit roligt att höra tack så mkt! haha visste inte en aning om att ni hade beef! Sleez din lilla bråkstake :D

Mera`?

2008-04-16 16:39
Kom igen nu whoa för fan?

2008-04-16 16:45
Ja ska man säga, de finns knappt ord till det.. Riktig skön låt alltså!
Oneunder toppar ju låten, men Sleez gör de bra endå, dok gillar jag inte skånska men du har soft röst sådär ser jag inget negativt i att du har skånsk dialekt.
Era texter är riktiga Lyrics, ni sätter känslan i det hela / gör texten meningfull.
Reffen gör att man vill fortsätta lyssna på låten, både reffen och verserna var bra mixade enligt mitt öra, men alla tycker väll inte som mig antar jag men de finns definitivt inget att klaga på!

OneUnder & Sleez, BIg uP!
    /  Cricko

2008-04-16 17:03
Tack så mkt:*) Roligt att höra !!!!

Kom igen nu whoa mera för fan????????????? över 30 nedladdnigar

2008-04-16 19:01
BeejG-M P0: beef mot dig ? och vem är du ? :) tack iaf ! skönt att höra .

tack folks , fler ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-16 20:47
fler vill vi se ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-17 05:40
Ja kom igen nu whoa för fan!!!!!!!! Komentera när ni tankar!?!?!??!?!?!?

2008-04-17 15:39
Det här är ju sjukt :S

2008-04-17 16:15
yes yes. Sleez. du la det riktigt schysst faktist :)

1 under: som alltid, as scysst text och nice flow!

bra jobbat grabbar! :D
Kukirumpan

2008-04-17 17:22
tacktack! fler ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-17 17:34
Yee tack :)

Kom igen nu några till?

2008-04-17 18:19
Du och instabil dissa mig, // Anti

2008-04-17 22:05
ye, just det! haha .
haha, vi bor på landet!

2008-04-18 16:27
en till upp , sen skiter jag i det !
haha, vi bor på landet!