I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hank-Ta Dag För Dag med Anta and Jommpish

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-16 19:31

Hank-Ta Dag För Dag med Anta and Jommpish

Yess, passar på att lägg in en 2 månaders gammal låt. Har hållit på med rappen sedan December 2007 så undrar vad ni tycker om the shit. Jag och Jommpish va tänkt att gö hela men hookade upp med Antagonisten så tkte det vart nice kombinerat men som sagt säg va ni tkr!!
I kvalite och dämpning så är min del kanske inte det bästa på den fronten men nu har jag fixat det.

Beat: Baby girl
Vers 1: Hank
Reff: Jommpish
Vers 2: Antagonisten
Reff: Jommpish

Ta den och lova lägg comments. Pz

http://www.speedyshare.com/452634839.html

bättre vara ökänd än okänd

2008-04-16 19:35
första snubben var inte bra alls. även om han bara rappat sen december, så är han inte bra för att ha rappat så kort tid .

danneman, du är helt mesig i den ? :P varför? du skulle tagit i mer och kört med mer tryck i rösten .. det är då du är fetast mannen :D <3 men alltid lika tunga texter män..

Reff: nja , det var sådär! det duger antar jag , men inte mer .
haha, vi bor på landet!

2008-04-16 23:10
thx sliez, rätt till din åsikt. för mig själv kan ja säga att jag droppade direkt jag fick det klart av bjelken som däremot gjorde sin text på cirka en månad. men jag håller med att flowmässit kanske du tkr rappen är wack i denna men hare bra.

2008-04-17 17:15
jag tror däremot att danneman fixade sin text på 1 timme, men det tog bara lång tid för honom att bli motiverad till att spela in den ! ;) .. men fortsätt mannen, så blir du bättre! du har potenial .

upp!
haha, vi bor på landet!

2008-04-17 18:21
yess thx sliez. joo anta höll på med massa annat mixtape blandannat så det fick ta den tid det tog. Jo jag är redan mkt bättre än jag visade där, synd att det satte spår där när danne skulle köra, men ja kan säga att jag vart nöjd med låten just ddåå.
Frid