Eroz & Koreano - Saknar dig jämt (NY)
Tjabba Allihopa Jag och min vänn Adam spelade in en kärleks låt har haft texten ganska länge så ingen ny text men jag ville släppa ut lite känsler och så ! Så här blev beviset! Eroz & Koreano - Saknar dig jämt Rap / Jag Mix / JagLyric / jag Texten tänker på stunder som vi haft tillsamansallting som vi hade har rasat ner till askahar fallit ner till marken nu när jag varit sårrad har hållit dig i handen men nu är det en lågasom brinner i mig jag vill ha dig men vindenden släkte lågan men det finns inga hindermen jag vill att tiden tar mig tillbacka till mina minnen jag älskar dig och pussar dig blött på kindentänker på dig och jag somnar så kvicktmånga går förbi men du fånga min blickvarför är du inte här idagför det var välbehagt att ha dej som mitt kärleksbarn
Reef X2och jag saknar dig jämt var det äkta det vi hade eller var det ett skämtjag sammlar mitt mod och jag älskar dig nogtill att falla ner till marken och jag blöder inombord's
jag minns våra stunder och tider vi haftFör varje stund jag varit med dig har jag fått mer kraftjag söker värmen utav ditt finaste skratttittar varndras ögon så får vi ingeting sagt dina ögon dem förtrollar mig heltjag tittar extra noga är det någoting jag ser och du ler o du vet att jag blir gladfattar itne ännu att kärleken gör mig knäsvag
tiden som jag saknade den finns inte kvardu har sagt nej och jag accepterar ditt svarför jag måste leva vidare utan dig i mina tankarförsöker tänka på nåt annat men tankar förvandalskollar på din kind och ser din vackra hy du hade hatt mig om du dumpade din attitydjag älska dig och jag fäller en tårrjag vill tacka dig för stunden och dessa två år! Lyssna och komentera gärna ! Peace