texten: vers1 jag pallar inte trycket jag pallar inte att du skrattar// de e för mycket va e saken du inte fattar// du trampar på mej du bara trycker ner// o jag fattar inte varför vafan jag orkar inte mer// jag drömde om dej varje natt jag tänkte på dej varje dag// skruva tillbaka tiden tills då vi hade de så bra// du har rivit ut mitt hjärta och raderat allt som hänt// och du har frstört all den kärlek som jag känt// då jag stod vid grinden när vi skulle ta farväl// då rann en tår från kinden för jag sakna dej redan där// de e inte kul att du du bränner allt jag känner// mina vänner vänder sig emot mej fan e de som händer nu haa// jag tappar all min luft o jag chippar efter andan// de e så tuungt för jag trodde vi äslakde varandra// kollar dej i ögonen o men du bara ler// trodde de va bara jag men de va visst fler// ref: hur fan kan jag sakna de som gjorde mej ledsen// hur fan ska jag förlåta han som du strula me förlängesen// jag blir så jävla trött ---- blir aldri densamma// känner mej så lurad vill inte baby du va ju den sanna// Vers2 sorgen som jag kämpar mot varje dag den e hård// kommer aldrig kunna bekämpa den utan några råd// men de finns ju inga för ingen lyssnar på de jag berättar// så jag får stå ut me denna tunga börda som jag inte kan bemästra// ingen skillnad heller när jag försöker vara den jag vill// för tanken slår mej varje gång att jag miste de som va mitt// då faller jag tillbaka ner i hålet där jag blev släppt// så kollar hon snett ner men ger mej ingen hjälp// nej varför ska hon göra de när inga känslor finns kvar// de kvittar till och med om jag säger att hon e allt jag har// jag vill börja hata så de känns de blir bättre// men nej jag vet att hat gör inte saken lättare// ska hellre försöka lägga av me känslan att vara kär// iallafall ett tag tills du inte finns kvar här// (i mitt hjärta) som aldrig kommer läka// för att de dumma saker som du sagt kommer alltid tillbaka//
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum