I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SeMkO feat. Bazz - Blatte för Livet (beat by Otis_)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-19 12:51

SeMkO feat. Bazz - Blatte för Livet (beat by Otis_)

Få se nu detta e min andra låt jag gör, suttit några timmar framför datorn mixat o shit...
Det är riktigt svårt ju. haha
Så ha lite hänsyn till att me is Amatör :P o ge tips som fan, till både mig o Bazz som e me på låten.. Peace

-Blatte för Livet- (beat by Otis_)

Vers1:

SeMkO
Vers2:
Bazz                             -----SeMkO ft. Bazz - Blatte för Livet-----
Vers3:
SeMkO
Vers4:
Bazz

Måste även säga att denna låten är till alla som är emot oss invandrare (rasister/nazister).

Dvs inte alla Svenskar :)

Im not an idiot...
An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2008-04-19 12:55
SeMkOs namn är väl baitat av demko ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-19 12:56
mitt smeknamn sen 8 års ålder?
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2008-04-19 13:13
Jävligt bra för att vara andra låten mayn!!!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD

2008-04-19 13:18
thx maayn...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2008-04-19 14:49
yo semko shoo broshan bazz här tack för kommentarerna grabbar betyder mycket o e inspirerande hahahah kärlek o respekt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-19 18:18
upp....

2008-04-19 18:42
Oj va ful du va!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-19 19:36
haha tack...

Men varför inte kommentera låten efter ditt lilla uttalande om mitt utseénde?

2008-04-20 01:57

E semko mannen jag o dastit har gjort klart den sista låten till albumet trippad behöver bara covern o shit så du vet det e inte värsta bråttom men den blev fett fan mannen du måste höra den

www.znapmusic.com/bazzodazz

2008-04-20 04:26
känns lagom moget o göra en "blatte för livet" låt när man är 20+
det är väl sånt som 15 åriga kids håller på med eller?

ändå bra låt för o vara andra asso!
men keep it up boys!

pz
Sleep is the cousin of death

2008-04-20 13:01
B.N.B XO

jag vet inte vad du menar, allt i låten är ju saker som händer runtom Sverige idag...

Det är inget påhittat, o ingen av oss hävdar att vi är hårda invandrargangsters eller grymma människor som man bör frukta.

Och för att jag gjorde valet att göra en lite verklighetsbaserad låt o inte om en tjej som jag blivit dumpad av, som många som du säkert vet gör, så e vi barnsliga??

Jag förstår inte logiken, men accepterar din åsikt..

O thx för feedback:en :)

Peace maaan!

2008-04-20 14:13
SeMkO P20
uttryckte mig nog fel.
menar inte vad låten handlar om, menar mest uttrycket "blatte för livet" får mig att tänka på 15 åriga wannabe gangsters.

inget fel på temat alla väljer ju vad dom vill skriva om, right?

aah iaf keep it up!
Sleep is the cousin of death

2008-04-20 19:26
aja d lungt,  thx maan ;)

2008-04-21 01:48