I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lost Coast - TjippY vs. JMan (Rond 1)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-20 20:46

Lost Coast - TjippY vs. JMan (Rond 1)

That's right, niggus! TjippY och JMan möter varann i en battlelåt!

Det är fyra rader TjippY, fyra rader JMan, och så fortsätter det så ;)

håll till godo.

http://www.speedyshare.com/688190959.html

Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!

2008-04-20 20:47
BTW, denna text har VI skrivit. Alltså, jag har såklart inte skrivit allt, vilket brukar vara fallet. Nu har JMan skrivit eget. Annars vore det ju ingen riktig battle! ;D
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!

2008-04-20 21:41
Upp #1.

2008-04-21 14:49
Upp #2.

2008-04-21 15:51
ni har ingen kännsla och inget bra flow, och texten e inte så bra heller, asså aja men träna grabbar

2008-04-21 17:16
vad ska man säga, ni flyter ju åtminstone bättre än innan och ljudet låter liiiiite bättre. sen att era punches är mer eller mindre söta är ju... njaeeaea...

aja, kul idé om inte annat men för bövelen, uppgradera och öva flyt!
kul att höra jman köra egna texter för en gångs skull
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-04-21 17:23

Once again Hundis, uppdateras ska göras när vi inte längre är panka xD Och flytet övar vi på, jag övar så ofta jag kan ^^

2008-04-21 17:23
*Uppgraderas, menar jag såklart...