|
|
|
|
|
Micke - Sug Min Kuk.Mp3 (diss- Alex K)
Yo yo yo, Micke är tillbaka med en rykande färsk mp3:a som är till Alex K. En fuckin nolla som tror han håller klassen över mig !
Piss på dig fittunge ! Palla inte lägga ner mer än en vers och reff på dig ! HAHA
Låten ;
Sug Min Kuk.Mp3
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Text får ni här !
--------------------------------------------- Reff : - Nu , Går du ner , Du åker ut - - Stackars alex , Han är sjuk / - Ner på knä , Och sug min kuk - - Du tror du spottar bra , Men , Nej nej nej /
Vers :
- Lille Alex , Han är stor i käften, TÖNT, - Känner du slaget i magen , Som får dig vikas på hälften. - Jag sätter käppen i hjulet , Så du fastnar och välter, - Du är så tunn , Så man tror att du svälter.
- Och när du skrev att jag va kass , Så trodde jag att du skojja, - För när du rappar , Så mummlar du fett me gojja. - Kom och jag ska stånga , Din revben så dom krånglar, - Och ett sjukhusbesök , Blir din nästa hållplats,
- De mr Micke , Som knäcker dig totalt, - Du blir , sågad av , En äkta legosoldat. - De bara hat , Till en grabb på 18 bast, - En fucked up fitta , Som är klen som en katt tass. - Du spänner upp dig , Fan du måste vara hård, - Mammas lilla pojke , Som knappt har fått pubishår. - Va kan dehära innebära , När jag sänker dig hårt, - Du är nu gammal ost , Så nu stänger ridån.
Reff :
- Nu , Går du ner , Du åker ut - - Stackars alex , Han är sjuk / - Ner på knä , Och sug min kuk - - Du tror du spottar bra , Men , Nej nej nej /
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
texten va ju usel tror alexz k plockar detta
Geni
|
|
|
20minuters text.. men jag tror de räcker ;)
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
pinsam du e
House is hiphop on fast forward ..
|
|
|
Men du tror det räcker Alexz dödar dig nu helt allvar mannen.
Geni
|
|
|
Du är faktiskt rätt rolig :P HAHA
Lyssnar när jag kommer hem
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
|
|
|
lästa kommentarera och tänkte att de va stanislav nivå men detta var faktiskt grymt skönt. Skön röst som fan med. Mixningen var bra.
Jalla idiot systemet stänger snart!
|
|
|
Dethär måste jag bara lyssna på när jag kommer hem xD
H-O-R-A
|
|
|
Men shit ! Vad händer här ? "Om man ska dissa någon får man väl ändå göra det med högre klass än den man dissar eller ?" plockar inte Alexz det här så är det en skam. Punkt .
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
|
|
|
tycker du lägger sooft som vanligt, de låter som du la ner mest tid på reffen, pejjz
|
|
|
Rolig att två polare till Alex K Säger att han är bättre än mig !.. Lutar lite åt kompispropps här !
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
ganska nice gillar ditt flow=)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
|
|
|
och rösten:P
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
|
|
|
Thx.. Nån med vettig smak iaf :p
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
det lät bra ska bli spännande o se vad detta leder till
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
Varför har man bara vettig smak om man tycker att du är bra? :S Du verkar vara smått släpad bakom flötet ... :/
Och hur kan man ge kompispropps när man säger att du är dålig? Låter inte riktigt som propps i mina öron :/
|
|
|
Varför lägger du dig i så mycket zycore ? Är du kär i Alex eller ?
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
Jaha, så nu är man kär också. Där ser man.. Nej, jag lägger mig i för att du inte kan ta kritik och att du är så fruktansvärt uppkäftig. Sen står du inte för vad du har sagt heller.. Dumbass
|
|
|
tycker de lät bra, har aldrig hört alexk eller vad han heter,så kan inte säga något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Thx brääh !.
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
Det känns som om Alex kommer ta detta. Akta keffa rim :\
Man hör inte ens vad du säger juh :\
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
|
|
|
Zyc0rE snälla ta det i gb i stället. joltarn vadå hör inte va han säger ? :O de e ju bra ljud.
|
|
|
alexz k är så mogen att han svarar så:) haha
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|
|
|
Till låten nu !...
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
|
|
|
Thx...
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
shiet, tycker den va skön asså, lite tråkiga rader , du borde träna litegrann på punches! Men nej, du tar detta för alexz suger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag har lite svårt att höra vad du säger känns som att beatet överröstar dig! det är bra mixat! du har galet skön röst! men lite mer attityd och lite vassare text skulle jag uppskata :) refrängens attityd smiskar versens! tycker de e tråkigt!
Tänker inte säga att någon av er vinner! det är upp till bevis!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|
|
|
Okey.. tack för kommentarerna.. Klocka va typ 5 på natten och la ner 20 min på text och 20 min för reccen och mixx. så de va mest slarv frånmin del men de upskattas att det diggas =)
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
Tycker inte texten var mycket och hänga i julgranen
beatet e najs o din röst, osv.. Kul o se om han svara
|
|
|
Yeah.. Thx..
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
"Okey.. tack för kommentarerna.. Klocka va typ 5 på natten och la ner 20 min på text och 20 min för reccen och mixx. så de va mest slarv frånmin del men de upskattas att det diggas =)"
Varför i helvete slänger du upp något half-ass:at skit för? Jobba genom låtarna tills du är nöjd och STÅ för det sen istället för att kasta upp värdelös skit och sen backa med "Äh, jag jobbade bara med det X länge och Y med mixen" Om DU inte lägger ner tiden, hur fan ska jag bedömma det?
Ja, det var helt värdelöst. Refrängen gjorde mig förbannad för den var så kass, vad är det för jävla metal ljud som ligger i versen? Skit. Jobba mer med din musik.
(Jag la ner typ, 40 sekunder på den här kritiken, jag kunde gjort det bättre men fan, palla inte)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
|
|
|
Har aldrig fattat varfr en disslåt som heter Sug min kuk. Betyder inte det att den som gör låten vill att den andra ska suga sin kuk? Betyder inte det att den som gör låten är lite bög? Säger inte att det är något fel med det, men är väl inte det som är tanken? :-O
|
|
|
haha, rätt roligt inlägg från Psycholess :)
|
|
|
Jag håller med. Detta var inget bra.
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
|
|
|
- Och när du skrev att jag va kass , Så trodde jag att du skojja, - För när du rappar , Så mummlar du fett me gojja.
Det där va dom ända halv bra raderna resten sög, beatet överröstar din röst. Låten i det hela får -0,6 av 10. Vem som tar hem detta får vi se....
|
|
|
AlexzK tar dig lätt! Har bara hört en låt med Alex och den diggade jag som fan. Någon diss med Krille när dom dissar "La2niC & Woogy". Alla som har hört den låten vet att Alex kan dissa tungt.
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
|
|
|
Akapellan är lite låg och texten hade inte så hög standard. Men annars var mixningen riktigt skön och du flöt på riktigt nice
|
|
|
Psycholess P27 Mannen.. Varför ska jag lägga ner tid ? Min grejj va den att JAG vet att dehär jag gjort RÄCKER för att knäcka han.. Därför la jag inte ner någon tid. För jag tycker SJÄLV att det inte är värt att dissa någon pissfitta som håller dagisklass. Så de här räcker.. Gå in på hans myspace och lyssna på hans låtar så fattar nog alla !. Och om du inte tror att jag spottar med klass så addar du bara min msn så langar jag kvalite !!
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
Vänta nu, så du tror på fullaste allvar att JAG, ska söka upp dig för att få "kvalle"? Du har missuppfattat hela grejen, Du, som artist, om du ska ha någon, liten, chans att ens bli ett liiiiitet namn, så ska DU, söka mig, som lyssnare - Med kvalité. Punkt. Och nu när du väljer att göra en värdelös diss, med en kass obearbetad text (hela grejen med en diss är texten, inte fattat det? Du "vinner" inte beefs på beats) och en weak mix så loosar du varesig jag har hört Alex låt eller inte. Tror du att dom med lite... status (?) på whoa har tagit sig fram genom att släppa skit låtar? .... Kontenta: Din låt sög - hårt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
|
|
|
Tagen till Psycholess: Mannen.. Varför ska jag lägga ner tid ? Min grejj va den att JAG vet att dehär jag gjort RÄCKER för att knäcka han.. Därför la jag inte ner någon tid.
För jag tycker SJÄLV att det inte är värt att dissa någon pissfitta som håller dagisklass. Så de här räcker.. Gå in på hans myspace och lyssna på hans låtar så fattar nog alla !.
Jag vill att alla tar en noga titt på: För jag tycker SJÄLV... och tar sig en funderare över vad det säger. Även självaste kungen Tagen själv. Du sitter o säger imot dig själv blängfitta, du eju helt jävla invalid. Din röst: Hatas säkerligen av Stanislav, skulle inte förvåna mig iallafall. DET LÅTER JU FAN SOM DIN MAMMA HAR SATT DAMMSUGAREN PÅ DIN KUK!!!! Din text: Aaa. ALLT SUGER SOM EN NY PUBERTAL TJEJ MED FLYTNINGAR !!!!!!!!!!!
Inget illa menat med det här, men jag hatar dig verkligen. Har aldrig hört något innan och jag vill aldrig höra något igen. För nu måste jag ta en ångvält och köra över hela mitt ljud system för 10000 kr. TACK !!!!!!!!
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
|
|
|
detta ska inte bli svårt att vinna för alexz k.
www.myspace.com/mknklart ja varsegod bror!
|
|
|
texten va ju inte bäst, men din aggresiva attityd, och ditt farliga flyt är sjukt bra. DU PLOCKAR HAN LÄTT!! peace
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
|
|
|
Tyckte det var riktigt bra mannen , fortsätt och sätt stopp för han ;)
Upp!
www.myspace.com/Sagoztyle
|
|
|
jag tror inte jag vill lyssna ;S
|
|
|
Du kan droppa de högre klass mayn. keep it up
|
|
|
Tycker de är roligt att folk kan dömma en för en låt :P Haha rätt komiskt ! Lyssna på nått mer seriöst av mig så kommer ni nog ändra mening ! EN SERIÖS HÄR
Mc´s Spottar Verbalt
|
|
|
|
|
|
var väl ingen höjdar låt men...du kanske vinner =)
hahaha
|
|
|
ok.. Thx
Mc´s Spottar Verbalt
|