Producent
2008-04-22 20:58
Jotohananen - Mellanregistret.mp3 [försmak på EP]
God dag kära medmänniskor. Som ni kanske inte vet så håller jag på med en liten EP som jag valt att kalla för "Equalizr". Detta är det spår jag valt att kalla för Mellanregistret. Jag lägger ut denna så att folk faktiskt får reda på att jag släpper nått sådant, det är inte varje dag jag satsar på ett seriöst projekt. Kritik är även varmt välkommet. :)Speedysharelänk http://www.speedyshare.com/918335654.html Vers: Jag äter men svälter, jag dricker men törstar. Jag knullar, ändå hungrar mina innersta lustar. Jag vilar men tröttnar, jag sover men vaknar. Jag är fredlig men vill ändå slå dig på hakan! Jag ser dig men bländas, jag luktar men äcklas. Jag värmer men kallnar och sjunker i väntan. Nu går det för långsamt, sen går det för fort, Men vi kommer aldrig kunna styra våra behov! ------- Det är: Mat, Dryck och Förökning. Och att vara glad, fri från bedövning. Det är då en synonym, för en liten pryl Som vi kallar gash, sprit och belöning. Mat är en sak som vi klarar oss med Som vi steker och kokar som bara går ner. Dryck är de vätskor som vatten och läsk. Och förökning/belöning, det kallas för sex! Ref x2 Våra behov är ett måste… Varesig vi går som vi kommer eller går efter normer. Ett utryck ger intryck, ett intryck ger utlopp Ett utlopp ger följder och följderna måsten. Vers 2: Jag äter mig mätt och jag dricker mig full. Och jag super och knullar och ligger där rund i ett överflöd utav pengar och guld. Som jag ändå bara kommer slänga på strunt! För jag är fan omättlig! Ge mig en, ge mig två! Ge mig tre, ge mig sex! Ge mig allt jag kan få! För när jag väl har fått nått, vill jag bara ha mera För allt jag presterat så ska jag spendera! Jag klagar men menar, att jag då regerar. För jag vill känna makt, det är vad som jag menar. Att styra de andra, att jag är begåvad det betyder att ni lyder vad jag beordrar? Det är: Mat, Dryck och Förökning. Och att vara glad, fri från bedövning. Det är då en synonym, för en liten pryl Som vi kallar gash, sprit och belöning. Ref x1 Våra behov är ett måste… Varesig vi går som vi kommer eller går efter normer. Ett utryck ger intryck, ett intryck ger utlopp Ett utlopp ger följder och följderna måsten.Speedysharelänk http://www.speedyshare.com/918335654.html Puss Puss <3
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
TIGHT! Tycker den är madfeta. Den sticker ut ur mängden, unik som attan! Gillas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla annorlunda! Konstigt att jag gillar. haha
You keep believing, I'll keep evolving
haha fett skön reff, gillade inte verserna! Beatet va riktikg dåligt, men lite fett på reffen!:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-04-22 22:40
Torgny haha tack ska du ha! Jag är nog lite "speciell" av mig :)rabbiz Tack mannen! Kul att du gillar fan :) Uppskattas! :Ddrezaz Äsch :D Kul att du gillade nått ialf :) det borde finnas flera som har något att säga? =)
Beatet kändes väldigt stelt. Midi-aktigt eller vad man nu ska säga. I övrigt var det helt okej. Jag kan själv inte riktigt relatera till behoven av sprit och sex, men ordpulandet var trevligt iaf.
Producent
2008-04-23 10:11
Fleppo kul att du tog dig tid fan :) Och ja, beatet ska låta så, jag tyckte det lät charmigt. :)
beatet va inte så bra.. men eget.. diggade texten dock, schysst grej
http://www.myspace.com/akinonline
Producent
2008-04-23 17:10
Akin Aight! Synd på beatet :( Men kul att du tog dig tid annars :)
Beatet är inte riktigt min stil, men tycker det är fett ändå alltså. Snyggt utfört osv, flowet sitter och ja.. Fett äre! YO!
Håller med Joto, beatet är lite chamigt haha. Riktigt soft grej du har dragit ihop. Det låter bra.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Producent
2008-04-24 10:57
dirty Aight! Tack mannen! Hoppas du gillar allt annat som kommer senare ;) Rappie tack dude! :D
tyyngt ;D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Producent
2008-04-24 16:46
Spades tack mannen! Kul att du gillar :D Fast 8 som kommenterar/kritiserar av 45 som laddat ner känns lite blygt faktiskt.
Producent
2008-04-24 22:27
Upp på denna!
Producent
2008-04-26 02:09
Nej, dra på trissor! Upp! :O Nån måste ju ha mer att säga?
bra text faktiskt, du har ett skönt lite laidback flow faktiskt, gryyymt som i svinstian :D
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
Producent
2008-04-28 13:53
Röda Ögon Tackskaruha mannen :D Vi kirrar klart den där låten snart :)
yes mayn :D
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
Producent
2008-05-01 05:32
Aight, nu är det upp till folk själva. För nu låter jag den glida iväg.
Jag blir besviken, för topicen och texten har förutsättningar att bli en riktigt bra låt. Men det här beatet är uselt....så dåligt att det inte går att lyssna på låten. Ordlekarna, texten, flowet allt har sån sjuk potential, och så lägger du det på ett sånt här beat? Gör en ny version till EPn.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Producent
2008-05-04 21:43
BearC Aight, jag ska se om jag fixa nått nytt beat som passar. Det är verkligen blandade åsikter om beatet alltså!99problems Fisken <3 Fixa dina "Fiskar är våta nu" :D