I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitch, Prime & Majoren - Vad var det som hände?

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-22 22:33

Mitch, Prime & Majoren - Vad var det som hände?

Ny låt.
Länk, länk & länk. (Samma länkar haha)
(Alla måste testa och leka med auto-tune, eller hur? :))

Don't!

2008-04-23 11:25
hahha många som vill kommentera ^^
You could hate it or love it,
But this is me and this is what I do,

2008-04-23 17:22

okejokej .. dedär med autotune lät förjävligt måste jag säga :S .. Jag tyckte att Prime och majoren la det bäst i denna.. mitch du la det bra .. men jag har hört bättre.. men ni skulle skippat autotune helt och hållet .. ni förstörde beatet pga de :( ..

Menmen , verserna var soofta stundtals ;) är imponerad av majoren då han har utvecklats mycket..

Päys !

H-O-R-A

2008-04-23 20:18
Alexz_K P18
Man tackar man tackar! Jo, kanske inte det bästa man nånsin lagt, hehe. Men det var rätt snabb gjort. Ska dock inte skylla ifrån mig. Haha lite måste man leka ibland, en grej lixom! Tack för din komentar uppskattas :)!
Don't!

2008-04-23 22:02
Bra låt grabbar, har inte så mycke och säga men jag digga den iaf ;)

peace !
respekt och kärlek till alla pundare och knarkare där ute<3

2008-04-23 22:13
tack så mycket alexz K =D

Tackar Spowz :D

2008-04-23 23:01
alekz k : takkar mayn, men nej nej nej för gudsskull, blev inte nöjd med låten, men ska inte skylla ifrån mig, det var medelmåttigt, har gjort bättre det vet du !

spowz : det första du hör mig med va ? om du tror att det jag , så tror du fel och det ska bevisas! men tack för kommenterarna pojkar!

HOJTA.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-24 18:27
Spowz P16
Man tackar man tackar!
Don't!
Battlerappare

2008-04-24 20:22
ser man på,mitch har fått igång mitt nerladdade autotune right :) ? haha,säger som någon över autotune mixen var vell inte det bästa men det är en sak man lär sig,förövrigt digga jag er rapp,diggar mitch 4 första bars haha najs som fan, PPpppPpzzz
0523

2008-04-24 21:30
tack tack ZunkyB =)

Jag måste säga att jag är verkligen inte nöjd med den här och jag kan göra bättre, men vafan ibland gör man halvdanna saker och man ska inte skylla ifrån sig =) bara så ni vet =)

2008-04-25 12:31
ZunkyB P15
Hehe ja! Tack, känner du igen dig? haha!

Gärna någon mer?
Don't!