I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spiken - En Livsstil

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-04-28 21:16

Spiken - En Livsstil

tjao!
Ny låt som jag jobbat med lite! Blev väldigt nöjd själv, men vill gärna veta vad ni tkr om den! Så lyssna o langa gärna en kommentar med kritik på hur jag kan bli bättre:)! Uppskattas verkligen! Dock vill jag inte höra "du suger, helt värdelöst" blablabla utan säg istället VAD SOM INTE ÄR BRA och VAD JAG KAN GÖRA BÄTTRE!

Låten ligger högst upp på myspace och heter "En Livsstil" (de andra låtarna är rätt gamla...)

Länk:    http://www.myspace.com/spikengp

Hoppas det diggas!
Fridens
/Spiken

2008-04-28 21:25
du utvecklas grabben man hör att du har det jobba på flowet och lite gran på den textmessiga fronten! annars keepit!
Rappare

2008-04-29 15:52
aiit kul att höra! Yes yes, kommer slita på för fullt!

men damn... whoa i ett nötskal?
hehe nej men nåra fler kommentarer med kritik i tack:)!
fridens

2008-04-29 15:55
som jag sa på msn, du utvecklas men det finns saker att jobba på =) Låter lite tråkigt vissa partier. Beatet var ett kanonval!
"Jag hatar citat"
Producent

2008-04-29 15:59

Tycker du inte flowa bra på dom långa rimmen inte alls.
Men du har blivit bra bättre än sisst, utveckling.

Textmessigt äre bra men som jag sa för långa rim ibland.

Aja bra!
Nöjd över dig

Flyger fritt, landar platt

2008-04-29 16:19
utveckling män, utveckling ;) keep it up
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?

2008-04-30 10:43
Som nästan alla före mig har sagt, så hör jag utvecklig! tycker att flowet är skönt och bättre än förut:) Och texten tycker jag är riktigt bra. Det jag tycker hade kunnat göra låten ännu bättre är en sköön reff;)  men överlag var det en riktigt bra låt, fortsätt på den här vägen!! Peys!

Rappare

2008-05-02 16:21
dittin: hehe aiit ska tänka mer på variationen! hehe yeah beatet e fett!
joutzen: ok hm förstår inte riktigt hur du menar:S? men men ska försöka se vad jag kan gö:)!
robm: aiit kul att du tkr de, det e ju det man vill gö;)
M!ck3: aiit kul att du gillart! Ja jag vet de vart knas med reffen delen för det fanns ingenstans att lägga reff typ:P skulle blivit så konstigt!
yeah men fler kommentarer kanske man kan få(=?
fridens