I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prime - 4 låtar!

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-01 21:32

Prime - 4 låtar!

tjearrrizan på er allihop!
jag satte mig vid datan och fick lust och lägga upp dom 4 låtarna jag hittade på datan.
gammalt som nytt, bara och lyssna-hata/älska/trasha!

Mitch & Prime - Ser till att du springer

Prime - Snippzet

Mitch & Prime - Ta på min kuk

Mitch & Prime - Flyg iväg ( Lazee - Rock away Parodi

tar emot kritik med öppna armar så bring it on!
- Päääjs

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-02 12:13
get wet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-02 13:38
första låten, det beatet lät helt knas, och den var inte direkt något underverk :p

andra låten tror jag du lagt upp typ 10 gånger eller något? xD

tredje låten är grym :) haha jag skrattar varje gång jag hör den, vet ej varför beng kanske men iaf där hör man hur mitch utvecklas nu på senaste tiden :) fett fortsätt så ..
hagren låter lite mer som don juan haha, seriöst allt du sjunger är så du gör irl din sjuka hummer ;p HAHAHAHA

fjärde låten ; låter som mitch har din snopp i rumpan men ändå, gillar kukrösterna i refrängen HAHAHAHA njae i denna var hagren bättre, gillar att du kör lite tay flow :) du fattar

Resultat : ja det är ju inget seriöst ni gjort, men man hör ju att ni utvecklats (: puss och kram önskar Sebastian

Rocka vidare AYE !

2008-05-02 17:30
längsta komentaren du skrivit : P haha