AMC - Hiphop brud
en nyyyy låååååååååt.. säg vad ni tycker, jag orkar inte skriva massa här :p GE KRITK! :D pusss / angeeelicahär är låten dååra!
grymt me en brud som rappar. gillar inte beatet men du lyfter upp låten som fan
du låter mer som en tjej nu. hähä.. ne men det var bra.
www.RekFoto.se
hahaha tack :p jag diggar beatet galet :D men upp nu flickor och pojkar :)
Tyckte mixen lät keff. Reffen gav mig huvudvärk(fast jag har haft huvudvärk hela dagen=)) Hör knappt texten pga huvudvärken, beatet är störigt men jag gillar rösten, flowet och inlevelsen. Du blir bättre.
Dra åt helvete!
ja jag kan inte mixa bra, men det är aldrig någon som kan hjälpa till, men men det blir väll bättre sen :p men krya på dig då :) och tack så mkt
hiphop brud !
soundcloud.com/jerrones
du måste göra något åt mixningen asså :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Detta var ganska trevligt angie. Lät bra
estet då kanske du kan hjälpa mig? :o om alla "klagar" kanske någon kan hjälpa lite grann? :p
tack proclaimer :)
Tjooockt fett! Jag diggar dig som fan, bästa rappande bruden. Jag kan mixa om du behöver. just holla!
bla.
Ba å säga till :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
kirra mixxningen sen ere asnajs <:
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Varje gång någon särskriver en låttitel så dödar Gud en kattunge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
angelica jag e sugen på öl*! =) över till låten! Det låter åt helvete me mixningen :D annars e de ok =) pjuus!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tuung låt o rap! :) najs grej.. vilken inlevelse.. o bättre rap än d mesta här .. soft! fortsätt droppa! d va najs
tack :D men alla som stör sig på mixningen kanske kan ta och adda min msn? ^ den finns på min press! upp!
Första versen va fet fan! Men sen andra versen så börja du flyta som fronda, sen svängde det över till afasi mitt i versen och det diggades väl inte, första versen var betydligt mkt bättre! //Oneunder P.S sverige festaste kvinnliga hiphop brud är peshi!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fronda och afasi? whaat? hahaha men okej tack :) peshi är fett grym, men hon kör på english! upp
Moderator
2008-05-08 09:35
Helt okej. mixen måste bara slipas som fan! p.s, Peshi, Fröken B, Elsa är dom bästa. finns dock ett par fler som jag inte kommer på. Men detta var absolut inte dåligt. Pz / Mr. Mex
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
fett fett tungt! :) keep it up pz.
är det bara för mig speedy spårar?? kmr bara upp en vit sida =/ jag som såg frem emot en låt här på whoa för engångs skull :) men men får väll vänta och se
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
den finns på min hemsida under "downloads" också.. www.amc-music.nu
gav dig onda blicken när jag hörde beatet! coz me like the beat to :( som mexxi sa så var ju mixxningen nått man skulle kunna slipa på. få in lite mer känsla för attityd har du fett mkt! skönt känsla och skön låt! tummen upp!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
haha detta va grymmt, bra flyt och mycket bra flow , aldrig hört dej innan men tkr du la de galet
livet från en annan vinkel
Helt skön låt :D, avgudar din röst som sagt ;)
Skön attityd, sånt här är skönare att lyssna på än låtar i stil med sessionlåten du släppte sist som mest bestod av svordomar. Diggade dock inte beatet, men jag hatar såna här klubbeats, så... ja... :)
jävla fet LÅt=) peace
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
haha tack alla för att ni diggar :) blir skit glad! uppish!
Det här är det bästa jag hört från dig hittills. Finns inget att klaga på förutom mixningen, som så många redan påpekat.
Redline!
lätt de tyngaste jag hört från dig! riktigt sexigt deliviry faktist, sen att du flerstavsrimmar är ju också coolt:) keep it up
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Bra låt :) Men sluta säga att du inte kan mixa, sluta fråga folk runt omkring om dom kan mixa åt dig.. lär dig mixa istället ! ; )
Klockan är tio över tio.
Fet :D digga som fan! tkr inte mixen är så dålig men lite mkt S ljud kanske.. men inte alls mkt :) upp på denna! :D
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
tack alla åter igeeen ;p men jag har faktist suttit och pillat idag för alla påpeka, så jag hitta nått litet soft ;) men upp och tack att alla diggar!
Tajt! Diggar flowet o rösten. Men mixxen var dock mindre bra... pejs!
Robish_ P0 : du har fel AMC är tightare !!!
till låten : Jag diggade som faan !!! pz
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
meeen meeer, kom igen whoa!
Niiiice som fan faktiskt ! mixxen kunde slipas till ! , försök med annan mixxning // KidooMusik
Hojjta för Collab ...
viill ha mer kommentarer :(
Tung låt , gillar din rösts dina rader å dina val av beats ;) En riktig fet låt :D
Things can go wrong but life goes on...
Nice. Men jag tycker du ska skriva bättre rim ^^