Prendel & Doktor Död (Schakephuloc) - Det här är hiphop
Tjena tjena tjena. Här är en låt vi kokade ihop häromdagen. Vi kommer inte hojta till när, men om någon dag kommer även en musikvideo finnas på youtube (om bara Prendel pallar att ladda upp den), så kolla runt där sen om ni vill, då den blev rätt cool. :)SPEEDYSHARE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jobbig låt! får mig att vilja sova :S
Vad var det jag sa?
coolt beat.. diggas redan i introt. haha. Sjukt skönt flow Doktor! Bra gjort av Prendel också, men diggade Doktorn mest här.
bla.
Prendel; Prendel var ok som vanligt, försök bara bli lite tydligare i uttalet! DoktorDöd; Bästa du lagt flowmässigt tror jag, skönt som faan..
be the change
Tung som vanligt.
Ny Användare : ReskOnee
fett, fett, fett :)
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Doktor Död la det riktigt nice! Detsamma för Prendel men jag hör mer vad Doktorn säger.
Tungt som fan grabbar =) Mir
http://www.stanislav.nu
Tackelitack. Upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan skönt som vanligt:P
Djävulens Sal......
Gillar vad jag hör! Dock måste Prendel fila på uttalet. Gillar ditt flow i denna Doktor! I helhet var låten skön. På en skala 1-10, får den en solklar 8, skulle kunna vara en 9 om jag hörde mer vad Prendel rappade.
Tack gubbar. Upp.
vill ni se videon?
www.youtube.com/prendel
ja det är klart
Musikstudio pannrummet CR
det va nice och yo
krrrrrrrra
We want the video! Vid-vid-vid-video!
VIIIIIIIIIIIDEOOOOOOOOOOOOOOOOO FÖRFAN :D
Nice man!.. Verkligen riktigt bra..
nice med beat ändringen!.
Kolla in Och kommentera gärna min och min grupp RRCs musik! myspace.com/CutmasterRob
passar du inte videon snart blir det smisk :<
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Video snälla (a) hehe xD
www.myspace.com/Sagoztyle
Vilket beat äre ?....äre bara jag eller har jag hört det förut?
Doktor död slaktar !
Karlstad du vet, Karlstad!
lite sömning beat jävlit skumt Doktorn flyter bra skriver kanske whoas bästa rim/rader och har en bra röst. Stabil snabb rap man hör allt. Prendel: Haha skön text rolig bra flow hör inte altid vad du säger, men det låter fan soft
Geni
tror inte att jag lägger upp videon
www.youtube.com/prendel
varför inte? o.ô please do!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Lyricist
2008-05-22 04:54
Ryktet på stan säger att Prendel inte är riktigt nöjd över hur Doktor Döds polisonger passade in i filmen och ville gärna klippa bort dom... innan filmandet började men Doktor Död hade ett ess i rockärmen, och alla vet att Ess är ett jättebra kort så Prendel kunde inte göra något och sitter han där i besvikelsen över att polisongerna är med på video.
Bra som vanligt. Lite jobbigt beat kanske.
Fegon_ Haha, vafan. :P