Henka - Ge mig ett beat [Mixtape]
Tjenare, jag har nu gjort ett litet tape men några sköna sessions! Ladda ner hela mixtapet hära;http://www.gemigettbeat.info.se Tack www.GoldenMembers.nu för servern! Med mixtapet har jag fått skryta av mig lite och berätta lite saker som var tvunget att få sagt! Snart kommer bomber av min grupp Labra Lege! Ladda och skriv gärna va ni tycker alla låtar är mer eller mindre session låtar! Håll utkik efter Labra Leges låtar och håller er uppdaterade på Labra Leges myspace!! Och även på Min myspace Japp känner inte på mig att jag har något mera att skriva! tjuuhoo! bombshit, du vet.
Helt klart ett bra mixtape ! Har lyssnat igenom och de var inget som jag har att klaga på! Gillade vissa mer än andra Låten "vi är dom" var iaf en av dom festaste är inte så phätt taggad på att skriva mycket men de här mixtapet är värd en stund i allas högtalare/mp3s och ipods Propps! UPP för fAN!
Lite info om låtarna;1.Henka - Welcome to my world, Bitch!(Intro) En litet intro men några sköna klipp från lite filmer!2.Henka - Ge mig ett beat Mixtapets namn, jag tycker själv att denna låt är en svängig skryt låt!3.Henka - Komigen då På ett känt instrumental.. Lite önsketänkande blandat med skryt!4.Henka - Har en kärlek(ft Chasse) Chasse gästar denna track där han lägger en skön vers av vad vi gillar mest! "Lärt mig leva med den" Rappen är vår kärlek lixom.. hehe=)5.Henka - Känner mig inte alls Denna låt är mera för dem som ser mig dagligen eller lite då och då. Berättar lite om mig själv hur jag ser mig själv.6.Henka - Leva på rap Denna låt berättar jag hur jag upplever rappen och musiken nu. Och även min framtid.7.Henka - Not meant to be Min första engelska låt, förmodligen den sista=) 8.Henka - Shi så mad(ft walle) En rätt så gammal låt som jag och walle spelade in. Inte alls för nöjd med reffen men den fick vara så=)9.Henka - Dagen då(ft Nico) Yes nico gästar första versen hära. Dock är det en gammal session av han. men en musikvideo ska vi göra på denna låt på skolan! så jag droppa en vers och slängde med den på mixtapet10.Henka - Time to get paid(feat freddec) Freddec gästa hära.. vi var lite för fulla för spela in men den vart mys ! =)11.Henka - Vi är dom(ft. Kekke) Kekke kom en dag efter skolan så vi spelade in den hära svängiga låten. Enligt mig själv är detta den bästa versen jag lägger på mixtapet.12.Henka - Jag är en gangster(Outro Nästan Freestyle) Ett litet fjantigt outro! =)
tuungt!! SOV INTE PÅ DETTA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-05-13 12:56
Mixtapet var helt OK . det jag mest gilla var "ge mig ett beat" mäktig reff i den låten. finns inte så mycket mer att säga en bra jobbar and keep it up och ett tjockt big up !
http://www.myspace.com/easymatemusic
tackar tackar=) Ser nu att några länkar inte funkar.. högerklicka på bilden för att ladda ner hela som en rar istället! =)
låter fett som fan! Bara lyssnat igenom alla låtar nu, o det diggas än så länge... Kommer med utförligare kritik senare eller imorn:) Frid /S
yo! jo som sagt mycket soft o bra mixtape, de är dessutom rätt sällsynt att jag lyssnar på svensk rap så detta var verkligen bra^^ har ente så mkt mer o säg. Keep doin' ya thang :) Holla.
Ever since the moment I was born, I've been dying.
uppp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Welcome to my world: Jag tyckte om det =) Time to get paid: Jag gillade dig här henka, lite dirty mix ;) bra text och så :) gillades =) Fredde du var också braa ;D Vi är dom: Kekke, du var riktigt tung i den här =) bra text som vanligt!! henka du la det perfekt, jag tyckte om de här alltså =) Jag är en gangster: Fan va du är gangster henka ;D absolut! jag gillar temat =) texten var bra och så =) Ge mig ett beat: Den här låten har jag hört på många gånger när vi har festat henka ;D haha.. nä men den är helt klart en bra låt :D du gör de bra och reffen är skit skön =) Kom igen då: Skönt flow, får jag din autograf på min kind? haha, detta var jätte bra, gillades som fan! =) Har en kärlek: Båda gjorde det bra, men jag tyckte att henka flowa på bättre! men detta är en låt som jag absolut kommer lyssna på ! =) Känner mig inte alls: Vilket röstläge henka, fan va den här låten var skön.. beatet och din röst passade ihop bra. gillade texten som fan! Leva på rap: Det här är en storslagen låt som spelas mycket.. jag älskar den här låten! =) Det bästa är väll "Jag håller inte på me sport, jag kan inget om datorer etc.." de är så grymt! Not meant to be: Vet inte om jag gillade dig så mkt på engelska, kör på svenska, det är din grejj! :) Shi så mad: Men den här låten är jag ju me på ;) Henka du var bra, tyckte att du gjrode det tjockt :D Walle du var kung, kommer alltid digga dig! ;) Dagen då: Nico, jag tyckte inte att du va nå bra på engelska.. kör svenska, det är mer din grejj! tyckte henka var överlägsen på den här låten! Han hade bättre text och flow! Hela mixtapet var bra:) det kommer att lysnas på, bra jobbat henka, jag hade längtat efter det!
Hallå! :) Sitter på skolan just nu, men kommer med kommentar när jag är hemma istället ;) Men verkar fett iallafal!
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
tack alla! speciellt walle som skrev utförligt och mysigt! More like that! Nixy Aiight niice ! =)
Och walle lyckades dessutom att skriva iallafall en mening utan att den avslutades med en smiley.
Fooly P20 Och va har de men saken att göra? kommentera mixtapet istället=)
njaa var väl ok men tyckte ingen låt var 100%
Henka P18 Absolut ingenting, men det var ett sånt där inlägg som jag skrev tills jag har fått hem det och har lyssnat igenom det. Så man inte tappar tråden u know. hehe Kommenterar de imon lovar.. ska slänga in de på mp3n ikväll så jag kan lyssna på det imorgon på jobbet..
Fett som vanligt Ge mig ett beat var nog fetast enligt mig :)
We make rap, but we live hiphop
Punch som sagt det är ett mixtape=) ingen låt som är gjort till 100% Fooly Hehe okej=) awh fan låter nice=) skriv senare va du tycker ;P Tack tack alla! mera shiiz
Fett tape mayn
Hur mycke knark har du knarkat idag
Tyvärr har jag inte hunnit lyssna än, men kommer
Shit, höll ju på att glömma bort den här :O.. Men har lyssnat igenom nu, och finns inte mycket mer att säga än att det var riktigt fett! :D Några av låtarna var nog det bästa jag hört med dig skulle jag tro ;) Aja, ett stort upp för den här! :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
tyngt mixtape. upp med henka
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
tackar tackar alla! :D mera ?
hehe, mannen varför lägger du upp vissa låtar som du inte är helt nöjd med om du ska lägga ut ett mixtape, skulle itne jag göra om jag gjorde ett mixtape, sen så för min del kanske ja tyckte att det var helt fel beats till din röst. men som sagt det är skit kul att folk lägger upp mixtapes istället för enskata låtar och tror att dom har all that ! haha så big upps man ! ;) it's yah boy SpliRRen !
WHAAAAAAAAA !
^
spliff_en P20 Ett mixtape med session om du läser huvud inlägget! Ett mixtape är ju oftast sessions. Och man är inte nöjd med alla sessions man gör, right? =) Alla har ju lixom sina åsikter så du får tycka som du vill. Det finns inte många som har "All that", men du kanske är en av dom? =) Nej, jag tyckte faktiskt inte din kommentar var så vettig. Men det är väl bara jag?
njaa men asså vettig och vettig det var ju ingen hat kommentar liksom , sa bara min åsikt vad jag tyckte om din musik, och att du knaske skulle använda andra beats till din röst ,haha dont be ah hater! damn!
WHAAAAAAAAA !
din dialekt var äcklig. vart e du från?
Nelione din visningsbild är äcklig :S
spliff_en P20 Aja, så långt uppfatta jag de! =) Jag hatar aldrig! Nelione P8 Det var ju otroligt roligt att höra=) Jag är från Boden, men bor nu i Piteå. Va vill du mera veta? Fexy X60 Äh, fexy inge dryg, det är inte så många på whoa som är signade ^^
sant ^^ upp.
riktigt fett mixtape diggar hårt!
I are the pimp