yah. Katja, kommer du ihåg jag jag fuckade ur och du gjorde allting mycket bättre// jag sa att jag inte pallade detta nå mer// men du kollade inte ner, du höll huvudet högt och stannade kvar// även fast jag inte var den jag brukade va// senare, du vet på nyårsafton träffade jag dig// och jag hade inte insett att jag hade saknat dig fett// vi var tillsammans ett och allt var så bra, jag menar till och med bättre än förut// men nu idag sitter jag o tittar jag ut och tänker// varför har vi inte träffats ungefär på 3veckor// hur kunde allt detta hända, vi var liksom dom enda på jorden. bara du och jag, allting kretsade runt oss// men nu har du släppt loss och vi festar på skillda vägar// jag vägrar få upp en bild i skallen att du håller på med en annan kille nu// men Älskling, ja du hörde rätt// jag måste berätta en sak för dig nu ska jag vara ärlig mot dig// jag har inte saknat dig så mycket som jag brukade sakna dig förut// hurru lilla du där här är inget akut// jag lovar att du har funderat på samma saker som jag// och vi båda visste att det här inte skulle hålla i alla våra underbara dar'// ja, förut du vet när allt var bra eller vad man ska kalla det så träffades vi max 1 veckan// och som du kanske insåg räckte det inte riktigt för mig////
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo