jävla drag:P här e hela: 1. kb (Kenta Blam) 2. kim ------ 1 vad tror du lilla fitta lägg av å käfta. vi e bröder förfan å jag vill också recca. 2 vill och vill men ja e bättre än dig. ja kan inte göra annat än å säga nej. 1. vadå bättre än mig du e sämre min vän. gimmie the mic or i will count to ten. 2. fan lägg av ja bara skämtade lite. 1. mitt tålamod är kort, fan på tiden. lyssna nu min broder nu ska kenta kicka. de bästa du kan göra är väl stå och digga ---- 2. efter reffen ska ja visa bäst du backar bak. de blir en vers var om hur vi slaktar as. ---- reff. vi har sjuka fantasier om att mörda dig för att hindra dom slå in så får du söka hjälp döööööööööööööö, du ska... dödas utav oss och våran mördar session. vi har sjukare verkstad än findus å pettsson. inga läskiga filurer bara galna hinduer. för å träna barn med våra slaktar studier. ---- 2. har tröttnat på dig, du var ett tidsfördirv enligt dom jag känner lever jag ett skitit liv därför har jag anledning att skala din kropp häla salt i såren ingen påpekar nått 1. en stor köttgryta och vi bjuder in till fest tillagar din mor samt din bror dom du älskar mest ja har läskiga planer med din vänskapskrets jag ska ge dom till gud som en frälsningsgest 2 ger vår älsklings rätt till din tjejs adress och hon dödar sig själv med sin kräk reflex sedan stryper vi din bror med hans egen rolex censurer kan behöves för det blev en rå text vår plan är tajjt och kommer göra oss rika och fatt ingen bryr sig säljs ditt kött på ica nu leter vi nya offer på internääät så sov aldrig mer med lampan slääckt 2. sitter dricker kaffe kollar film om ett cepe. lite lobotomi, och hur man gör de med en tesked. de var tre steg, japp först så hitta en sked. tryvka den mot loben sedan gräva ner. 1. hitta de man söker pilla ut och skratta. du vet knappt vad du heter e för dum för fatta. orkar inte följa fakta i brist på respekt. sliter av ditt huvud till min efterrätt. ---- reff. vi har sjuka fantasier om att mörda dig för att hindra dom slå in så får du söka hjälp döööööööööööööö, du ska... dödas utav oss och våran mördar session. vi har sjukare verkstad än findus å pettsson. inga läskiga filurer bara galna hinduer. för å träna barn med våra slaktar studier.
Great som Tony Tiger!