Ismen - Skit Händer (Med RMK)
Tjena fan! Här kommer ett rykande färskt spår från Ismen & RMK. Hoppas folk diggar skiten! Kom även ihåg att tjacka ett ex av plattan "Inget Kan Bli Skönt Nog" på www.ismen.se om du inte redan har gjort det. Den 24:e Maj har vi en lite försenad releasefest på Bonden Bar på söder. 20:00 öppnar det och stänger 01:00. Ismen med gäster från skivan och Laxmacka Crew står för underhållningen under kvällen. Det är gratis inträde, men se till att ha med en hunka så ni får med er en skiva hem. Kom ihåg att rösta på RMK i Talang på TV4 också. Här kan ni lyssna på låten:Skit Händer
Sopsäck Serenad
Det blir ju oftast uptempo så det är skönt att varva med sånt här ibland. Kul att du diggar verserna och hoppas du diggar plattan sen när den kommer. Holler!
Sopsäck Serenad
2 forum? Nödvändigt?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
FETAST!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
diggar fan, grymt beat. tkr sover är outstanding på låten, skön vers som fan. rickard är sådär alltså, helt ok! mickelitos text är bra, men hört mkt bättre rapfrån dej.
hets, stress, fest!
sober* skulle de nog stå
hets, stress, fest!
soft, upp : D orkar inte skriva längre men ni rockar om sveriges rappscen
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
alla lägger det bra, diggar stilen:) det är bra att ni släpper lite sånna här chill låtar också =) bra jobb !
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Kul att ni lyckats komma så här långt! tycker det är grmy kul! lycka till i framtiden förövrigt en skön laidback låt
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Ni lägger det bra Den bästa va Sober han e chill bre fortsätt kicka brushan. Mickelito walla du va osså fet Rmk = Du är häftig kille len digga dig fett yao fortsätt brushan du göre nice lak
Geni
Riktigt fett! Passar bra en sådan här seg kväll :)
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
kan man få download?
be the change
Moderator
2008-05-17 00:54
sober är sjukligt skön på sånna här låtar, rösten är grym på softa låtar! :) Hoppas det går bra för rmk i talang också, men glömmer aldrig min gamla flickväns kommentarer om honom haha , aja diggar ismens shit as hell!förresten är mickelito den enda i hiphop sverige som kan få mig våt, cred till han. älskaälskaälska
time isn't wasted when you're getting wasted .
Väldigt skön, bra med omväxling.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
speedyshare länk? har inte myspace o kan ej tanke=/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillade att den inte var så fartfylld faktiskt, skönt med lite laidback! Och kul att ni tog med RMK nu när han är ganska hypad :)
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
e projekt freak videon nerlagd?
isen p18... låten gjordes långt innan talang :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
freak videon är i högsta grad inte nedlagd. det har blivit strul som vanligt bara. men en video till freak kommer inom en framtid. kul att ni diggar den här. kommer mer skit snart. hola!
Sopsäck Serenad
Fet låt:D alla lägger det bra! GO RMK i talang
RMK ah okej! Men låten var bra ändå. :)
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
download vore jävligt nice!
brabrabrabrash
Bra skit. Men Mickelito skiner över.
Fyfan vilken fet låt! eran bästa tror jag! :D
shit. kul att folk diggar den här fan. holla!
Sopsäck Serenad
feting!
sjukt fet och skivan e sjukt fet, jag e er största groupie ! haha :D ni gör fan att man klarar av vardagen
lost in skåne
haha det var bra att du kom med i talang!!XD bra låt.. jag rösta på diig!!:D
music is my life ,.
så fett skön låt, det är härligt med lite omväxling med såna här softa låtar. alla lägger det soft tycker jag. Albumet är riktigt tungt btw :D
jao
Riktigt soft (: Keep it up.
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Sober och RMK i all ära, men Mickelito var helt klart bättre på egentligen alla plan. "Problem försvinner inte; dom byter form" , liksom... shit... jag ryser.
langa speedy myspace suger
Grymt skön! Lyckades ni verkligen med peace & love <3
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!
Vet inte riktigt hur det blir med peace and love, men vi får se. annars får du komma på daldansen i hedemora, det är nästan lika fett :)
Sopsäck Serenad
de här diggades fett :)
Shadowartworks.Com Myspace.Com/Shadowlabs
fett att folk uppskattar när man kickar riktig rap !!
WWW.ISMEN.NU
phett!
Riktigt schysst låt detta! bra gjort av er alla, men Micke styr det!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
När är RMK med på talang?
nästa fredag
Sjukt sköön! :D
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
daymn good
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
speedyshare :)?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Grymt bra låt! Gillas
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
äckligt bra, går rysningar längs ryggen!! kommer dunkas mycket =D
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,